PastaJensen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det nokon her som veit om du kan velge spräk i psp spill/ er alle spilla multispräklig? Dvs. kjöper eg eit spill her i tyskland vil eg ha muligheten til ä velge engelsk? Tysk er eit ok spräk men finner engelsk meir behaglig Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 De fleste spill har vel forskjellige språk og engelsk er som regel at av de, men er lurt å sjekke opp litt først. Tar jeg ikke helt feil står det en del nyttig på baksiden av coveret. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Har sjekka eit par spill. Det stär ikkje sä mykje om spräkvalg. Men trur det er som du sier at det er flerspräklig. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 De fleste spill har vel forskjellige språk og engelsk er som regel at av de, men er lurt å sjekke opp litt først. Tar jeg ikke helt feil står det en del nyttig på baksiden av coveret. 6793526[/snapback] Det finnes en del spill som er spesielle for landet de er gitt ut for. Eks. vis Tekken har en tysk utgave.. Der kan du ikke endre språk. Jeg ville ikke ta det for gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå