bo1e Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Min kjære mp3spiller har (for det meste) gått konken, og jeg er derfor på utkikk etter en ny. Den som har konket har vært så genial at jeg sliter med å finne en erstatter. Kriterier: - Den må være liten og lett (den gamle er 70x43x18mm - 70 gram) - Minst 2GB, helst 4GB+ samme om det er hd eller flash (den gamle er 5gb hd) - Helst ha fm radio - Usb-tilkobling uten egne programmer og fjas for overføring - Gjerne diktafon-muligheter - Så billig som mulig (betalte 1100 for den gamle, var heldig på ebay) Hvis noen har gode tips så er det bare til å si ifra Endret 3. september 2006 av bo1e Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Min kjære mp3spiller har (for det meste) gått konken, og jeg er derfor på utkikk etter en ny.Den som har konket har vært så genial at jeg sliter med å finne en erstatter. Kriterier: - Den må være liten og lett (den gamle er 70x43x18mm - 70 gram) - Minst 4GB, samme om det er hd eller flash (den gamle er 5gb hd) - Helst ha fm radio - Usb-tilkobling uten egne programmer og fjas for overføring - Gjerne diktafon-muligheter - Så billig som mulig (betalte 1100 for den gamle, var heldig på ebay) Hvis noen har gode tips så er det bare til å si ifra 6793448[/snapback] Litt tyngre (95g) og 4 gb :MSI Mega Player 536 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Ser litt stor ut.. sammenlignet med den jeg har fra før: Men veldig fin pris. Å veldig greit å kunne utvide med minnekort. hvis det funker som det skal. Radio som ekstrautstyr? Vet at man kan kjøpe seg en radio å koble på mellom spiller å ørepluggene, men det gjelder jo alle spillere. Noen spesiell grunn til at de nevner det? Sett litt på Creative Zen V Plus. Litt lyst på en sånn men den norske prisen frister ikke så veldig. Sett litt på iAudio 6 også. Altfor stiv pris på den også.. men ellers helt grei. Median M-Cody MX-400 er visst ikke så dum. Litt lite lagringsplass, men er ikke så mange gode alternativer med 4GB+ ser det ut som. Finner ingen steder som selger denne så jeg har ingen pris på den Endret 3. september 2006 av bo1e Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ser litt stor ut.. sammenlignet med den jeg har fra før: Men veldig fin pris. Å veldig greit å kunne utvide med minnekort. hvis det funker som det skal. Radio som ekstrautstyr? Vet at man kan kjøpe seg en radio å koble på mellom spiller å ørepluggene, men det gjelder jo alle spillere. Noen spesiell grunn til at de nevner det? Sett litt på Creative Zen V Plus. Litt lyst på en sånn men den norske prisen frister ikke så veldig. Sett litt på iAudio 6 også. Altfor stiv pris på den også.. men ellers helt grei. Median M-Cody MX-400 er visst ikke så dum. Litt lite lagringsplass, men er ikke så mange gode alternativer med 4GB+ ser det ut som. Finner ingen steder som selger denne så jeg har ingen pris på den 6793856[/snapback] Du har jo ipod nano da... Hvist du leter godt kan du finne en 2gb versjon til en liten pris.. Hvist du skal høyere opp i lagring, vil prisen sikkert ligge på 1600-2000 Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tenkte jeg skulle anbefale Sandisk Sansa e2x0, men den har jo ikke radio. Ellers har den ganse lav pris enkelte steder. Ellers er Meizu M6 en superb spiller, med lydkvalitet på nivå med IAUDIO, men den blir noe dyrere. Mvh Einar www.vostok.no Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Takker for gode tips Har selvsagt sett på nano. Er litt anti-eple på den fronten. Kan ikke fordra itunes og quicktime og alt det der. Ikke så bra utgangspunkt med tanke på ipod kanskje. Syns nano er litt for stor i de feile retningen også, men veldig lekker ellers. Litt stiv pris kanskje. Sandisk Sansa e2x0 er ikke dum nei. Radio: Nei (finnes på den amerikanske utgaven) Tror jeg må kikke litt på det der (les ebay).. Flott pris har de også.. minnekort hiver de jo etter deg nå til dags. Meizu M6 blir i en litt annen kategori, men ser veldig grei ut ja Masse features og dilldall, som drar prisen opp mer enn mitt budsjett liker. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Vant meg en sandisk sansa e260 på ebay Så da blir det MED radio.. tror det kom på ca 1000 kr med frakt. Koster vel 1200 pluss frakt her til lands.. og det er UTEN radioen. Håper jeg blir fornøyd.. og at den dukker opp i postkassen om ikke så veldig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå