Reeve Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg kom med en litt god idé i går kveld. bytte ut alle min LEDs inni pcen, med infarøde dioder. Siden jeg kom på denne idéen i går kveld, har jeg ikke akkurat kommet så langt. Jeg har funnet en butikk som selger disse, og skal bestille en av de nermeste dagene. Nå i første omgang vil dette være en litt rotete post, men den skal bli bedre, ville bare "ta patent" på idéen Det jeg har planer om er å bytte ut alle LEDs inni min pc (for det meste inni vifter) med infarøde, og litt flere mods. Montere noen i front også. Kom med noen tanker om hva annet jeg kan gjøre med infarøde LEDs, og hva dere syntes om ideen da 1 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du vet at man ikke ser infrarøde LEDs? 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Ja jeg vet det, men om man tar bilder av dem ser man dem. Les da, en av grunnene er at jeg kan sove med ren slik moddet pc på rommet (kunne jo dog hatt en av og på bryter) men dette er tøffere syntes jeg, og ingen har gjort det før Lenke til kommentar
dioX Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 og ingen har gjort det før 6793528[/snapback] hvordan kan du hvite det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ja jeg vet det, men om man tar bilder av dem ser man dem. Les da, en av grunnene er at jeg kan sove med ren slik moddet pc på rommet (kunne jo dog hatt en av og på bryter) men dette er tøffere syntes jeg, og ingen har gjort det før 6793528[/snapback] Infrarøde LEDs er dem man har i fjernkontroller og lignende. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du vil ha disse i en PC? Du kan jo ikke se dem, det vil se ut som om dem er avskrudd. Hva er da vitsen? Ha LEDs som man bare ser på bilder. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) og ingen har gjort det før 6793528[/snapback] hvordan kan du hvite det? 6793551[/snapback] Jeg har søkt på google og her på forumet og litt andre steder. Og har enda ikke funnet et eneste sted som e gjør det. Tingen er at siden ingen (som jeg har funnet) har gjort det, er det litt gøy å være den første. Jeg syntes i hvertfall det hadde vært artig. Endret 3. september 2006 av oysfaerg 1 Lenke til kommentar
Looke Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvorfor kan du ikke bare fikse en av og på bryter på ledsa du har nå a ? sparer masse tid og stress Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hva kan man si er nokk enig m di andre ja.. men sant som du sier , er jo tøfft å gjøre noe som ingen andre har gjørt før, men ir led er nokk ikke rette veien å gå her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå