keenti Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny telefon, jeg har veldig lyst på en motorola slvr l7, men er litt usikker på om den er verd pengene Edit: Har også sett på benq-siemens el71, men testen her på amobil viser dårlig batterilevetid og dårlig samtalekvalitet Mine kriterier til telefon er: - Max 2500 kr - Kult desing - Byggekvalitet - Gode knapper - God skjerm - Greit kamera - Mp3 spiller er ingen minus - Slank telefon er heller ingen minus, men ikke et krav Noen forslag? Endret 3. september 2006 av keenti Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny telefon, jeg har veldig lyst på en motorola slvr l7, men er litt usikker på om den er verd pengene Edit: Har også sett på benq-siemens el71, men testen her på amobil viser dårlig batterilevetid og dårlig samtalekvalitet Mine kriterier til telefon er: - Max 2500 kr - Kult desing - Byggekvalitet - Gode knapper - God skjerm - Greit kamera - Mp3 spiller er ingen minus - Slank telefon er heller ingen minus, men ikke et krav Noen forslag? 6793359[/snapback] k610i? kanskje litt kjedelig design, men funker -bra- http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...10i/28506/print Endret 3. september 2006 av Wibla Lenke til kommentar
keenti Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) k610i? kanskje litt kjedelig design, men funker -bra- http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...10i/28506/print 6794040[/snapback] Nå skal ikke jeg komme med uttalelser som jeg ikke har peiling på. men jeg har hatt en se k310 og en gamlere en som jeg ikke husker hva heter Min erfaring med disse telefonene(som jeg har hatt) som er i billig klassen er at ikke bare er utseendet kjedelig men menyer og hele telefonen/ oppsettet er kjedelig. Jeg har ikke testet noen av de nye telefonene til se, så jeg bare spør om jeg kan forvente en helt kjedelig telefon hvis jeg går for en k610i? Endret 3. september 2006 av keenti Lenke til kommentar
keenti Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Da har jeg bestilt meg ny telefon, Jeg valgte motorola slvr Grunnen til at jeg valgte denne er: - God batterilevetid - Trangen etter noe nytt spennende - design - Den er tynn - God kvalitet på høytalere - Den passer meg perfekt - Sammenlignet med mine tidligere telefoner er denne 10 ganger bedre enn noen av mine tidligere. Så satser på at jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå