daniel_984 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Den finner HDD'en i boot, men når XP har starta opp er alt borte. Den er nummer 3 rekken av HDDer jeg har koblet til hovedkortet mitt, men står foreløpig i SATA2 porten. Jeg har ikke formatert den enda, og jeg har heller ikke satte noe jumper på den, da hovedkortet skal støtte SATAII standarden (eller SATA300 heter det vel?). Noen som har peiling på hva som kan være galt? Endret 3. september 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har du sjekket om du finner den i "disk managemnet"? I så fall, er den partisjonert og formatert? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ...Jeg har ikke formatert den enda...Noen som har peiling på hva som kan være galt? 6793338[/snapback] Hehe Svar og spm i samme post. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Herregud, jeg føler meg bra dum her.. Lenge siden jeg har satt inn ny disk, så hadde veldig enkelt glemt prosedyren bare.. Alt er i orden nå.. Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jarmo: Man får faktisk stasjonsbokstav på disken i windows utforsker før disken er formatert. Dvs. etter at den er partisjonert men før den er formatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå