sirsnare Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg har hercules game theater xp.Og creative inspire 5.1.. Lurer litt på ossen jeg skal/kan koble til dette til boksen på "lydkortet". Noen som kan hjelpe meg litt her??Eller har noen tips om ossen jeg kan koble og muligens investere for å få grom lyd ?? Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 hmm..kan u skaffe et bilde her eller en link så man kan se på koblingene på systemet ditt??har gt xp selv..masse innganger...skulle holde Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Viss ikke hercules/creativer er helt eksepsjonele så har de 3 forsjellige plugger lysegrønn/svart/og en til. Disse har både anlegg og lydkort vil jeg tro. Ellers så står det frontoutput og rearoutput og senter. Har ingen av delene men tipper det :smile: Lenke til kommentar
Rolfo Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: sirsnare skrev (2002-10-27 13:08):Jeg har hercules game theater xp.Og creative inspire 5.1..Lurer litt på ossen jeg skal/kan koble til dette til boksen på "lydkortet". Skal vi se... Racket har kun RCA tilkobling for center og sub. Front og bak har både RCA og minijack. Bruk kabelen som fulgte med Inspire 5.1. Denne skal bestå av 3 kabler med 3 stereo minijacker på hver side. Bruk den grønne og den sorte til å koble front og bak fra racket til sub`en. Når det gjelder center og sub må du kjøpe en kabel med 2 RCA på ene enden og stereo minijack på den andre. Etter det jeg husker må du koble hvit/sort RCA på center fra racket og rød fra sub`en for at alt skal fungere. Minijacken plugger du inn i sub`en. Bruk testfunksjonen i kontrollpanelet for GT for å sjekke at alt er riktig innstilt. --- Rolfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå