Wset Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Heisan, sitter her med et lite luksus problem, vet ikke hvilken bærbare jeg skal kjøpe. Prisen er rund 7-8 tusen, pc`en kommer i hovedsak til og bli brukt til skole arbeid og litt spilling. Vi hadde fått noen pekepiner på spesifikasjoner av skolen: 2-Kjerne prosessor Minst 512 ram(helst 1024 ddr2) Å 40 gb Harddisk (mitt krav ATI eller Nvidia skjermkort) Har sett litt rundt på de kjente nettstedene å funnet fram disse Hp Pavilion dv6060ea Link HP Pavilion dv2004ea Link å den siste Acer AS5102WLMi Link Min favoritt er jo den største hp`en til 8,350, så har jeg vell den andre hp`en å Acern til slutt, Noen som har peiling på disse? har også vudert og kjøpe pc fra den lokele pc butikken, en Acer TM4222LMi, spes på denne er jeg ikke helt sikker på men der bar bare 512 ram ddr2(for en rambrikke til på 512 så kom pc`en på totalt 8500kr) et intel skjermkort(er vel ikke noe for spilling). Og er det noen som veit hvordan brukerstøtten er hos psdata og mpx, og om det er mye feil på de nye laptopan? Peace out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå