MostlyLurkin' Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Grafikk er ikke alt vettu! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Shit jeg var sikkert på at dette var xbox bilder du hadde posta.. Men jaggu er det 360, damn.. Det var elendig Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Trodde virkelig de hadde bedre grafikk en det, men sålenge ekte klubbnavn og ligaer ikke er med så er morroa borte for meg. 6794005[/snapback] Med mindre du spiller med engelske lag, er jo lagene og spillerne ekte. 6794717[/snapback] Har de lagt til f.eks. vålerenga nå? Hørte de hadde fått Rosenborg, men ikke noe om andre norske lag, hvis de ikke har alle og TL osv. så hjelper det meg lite. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Shit jeg var sikkert på at dette var xbox bilder du hadde posta.. Men jaggu er det 360, damn.. Det var elendig 6795155[/snapback] Ser ut som PS2-versjonen med litt høyere oppløsning... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nå får dere gi dere. IKKE DØM et spill utifra skjermbilder. Jeg har sett dette spillet i HD (på film) og det ser helt spektakulært ut. Leaps and bounds over Xbox. People these days... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Merlin, hvor har du sett det? Kan tenke meg å se det selv. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Merlin, hvor har du sett det? Kan tenke meg å se det selv. 6795770[/snapback] Her: Pro Evolution Soccer 6 gameplay video [Xboxyde] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå