Schnickaschnicka Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei Har nettopp fått 225 i Leatherworking skill. Da er det en som sier til meg at jeg kan velge mellom: elemental Lw, Dragonscale Lw eller tribal LW... Og så er det en annen som sier til meg at jeg ikke trenger å velge noe i det hele tatt.. Hva er riktig? Hvis jeg må velge, hvor er de forskjellige trenerne ? og hva er de jeg kan lage i de forskjellige tingene? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Du må ikke spesialisere deg, men det er dumt. Elemental Leatherworking er småfint for Rogues, dog Tribal er fint hvis du vil lage Devilsaurs. Dragonscale er vel for Shaman/Hunters ettersom det blir mye Mail. Elemental Leatherwork-trainer er i Arathi Highlands. Tribal er i Feralas, litt sørøst for Camp Mojache. Dragonscale tror jeg er i Badlands for Horde og Azshara for Alliance. Noe usikker på trainerene, har bare vært hos Elemental. Endret 3. september 2006 av Lycantrophe Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Med Dragonscale kan du lage mail deler til huntere. Elementals har jeg selv og synes ikke det har så mye bra oppskrifter, kan lage en del Fire Resistance ustyr. Tribal kan du tjene en del penger på ved å skinne Devilsaur og lage Devilsaur settet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå