HattyBusk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) PC'en bare blinker kjapt en gang når jeg slår den på. Dette er etter at jeg har dratt ut strømledningen og latt den hvile en stund. Lysene bare flasher og så er alt borte igjenn og jeg får ingen reaksjon om jeg prøver å slå den av før jeg har latt den hvile litt uten strømledningen i igjenn. Er sikkert et problem med PSU eller en overledning en eller annen plass. Men har første perm på lenge og drar tilbake senere i dag så orker ikke begynne å feilsøke på egenhånd og kaste vekk den lille tida. Så lurte på om noen av dere har noen gode ideer til hva det kan være og hvordan jeg kan sjekke hva som er galt. Mvh Laggy Edit: Feilen oppsto helt uten videre ved vanlig spilling. Det var ingen lyder/lys/røyk eller noe eller noe slikt. Det var heller ikke noe annet utenom det vanlige. Endret 3. september 2006 av 2laggy2follow Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hva slags pc komponter har du? spesielt strømforsyninga di? Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) hva slags pc komponter har du? spesielt strømforsyninga di? 6793203[/snapback] Pcen er i bunn og grunn bygd opp av denne handlevogna. Har lagt til noe ekstra i løpet av årene, men alle disse komponentene er uforandra. Tok meg et min og jumstarta PSU og alt kjørte fint noe jeg vil tro tyder på et problem med HK. Ikke at jeg har så alt for roen på hva som skal til for at HK skal gidde å prøve å starte opp men vil tro det ikke lar seg fikse i løpet av dagen. Eneste feila jeg kommer på i farta som vill gjøre at pc'en nekter å holde seg på er overledning i HK, annen feil på HK, kritisk feil på CPU. Om noen har noen ideer til ting jeg kan teste hadde det vert fint. Mvh Laggy Endret 3. september 2006 av 2laggy2follow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå