Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne rett driver

John A.

Anbefalte innlegg

Hei siden min nye pc ikke har kommet ennå tenkte jeg å spille litt CS på en gammel pc jeg hadde her. Problemet er at den er netopp installert XP på(var win98 før). Så da fungerer ikke skjermkort driverne lenger, får beskjed om at jeg må finne drivere som er kompatible med XP. Kortet som står i denne PCen er et gammelt Hercules kort(vet ikke hva mer det heter.). Men i en mappe med installasjonsfiler jeg fant her står det: 3D Prophet Kyro Series Drivers.

Vet ikke om det hjelper, men håper noen kan gi meg en link ihvertfall.

Vet du hvilke drivere jeg trenger?

På forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er pc`n da... Du har ikke mulighet til å åpne opp kabinettet og se inne i det. Jeg ville uansett bare tatt en av de driverne, den du trur passer best og se om den funker, er ikke så mye som kan gå galt, og er det seriøse folk som har laget dem så får du opp at du ikke har det kortet driverne passer til..

Lenke til kommentar

PCen er virkelig gammel(da snakker vi 6-10 år), men skjermkortet har jeg selv kjøpt av en kamerat for noen år siden. Har sett inni pcen også men ser ikke stort annet en at det er et Hercules kort. Da tror jeg at jeg satser på å teste de forskjellige driverne ja :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...