Din_Laban Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har byttet ut min gode AMD Athlon 4000+ San Diego med en X2 3800. Noe jeg legger merke til, er at mens jeg tidligere hadde et forbruk på OS partisjon C: med 4000+ på ca. 9.5Gb, har denne nå økt til 11.9Gb med X2 3800. Programvaren er stort sett den samme, med unntak av et par små programmer. komprimering av filer er slått på. Er det bare jeg som er blitt rar, eller bruker en X2 mer installasjonsplass på OS'et? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hmm.. Aldri hørt om at en CPU skal bruke noe plass. Mulig problemet er et annet sted? har du peiling på noen nye mapper som du ikke har sett før? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Windows genererer noen enorme filer, på min gamle xp1900+ /K7T266 Pro var det en på 1,5Gb og en på 0,5Gb. Mulig de to har blitt "glemt" da du leste av først gangen. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Windows genererer noen enorme filer, på min gamle xp1900+ /K7T266 Pro var det en på 1,5Gb og en på 0,5Gb. Mulig de to har blitt "glemt" da du leste av først gangen. 6795051[/snapback] Ja det ser faktisk sånn ut. Jeg ble noe forskrekket først, men det kan se ut til at du har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå