Gå til innhold

Amiga; Tårevått gjensyn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
jeg er desverre for ung til å ha opplevd denne tiden.. burde gå an å skru tiden tilbake slik at jeg også får prøvd..

8018333[/snapback]

 

Bare ta det rolig, når du sitter der om 20 år å tenker tilbake på tiden i dag vil du oppleve det samme...

Lenke til kommentar

Ja Amiga var godsaker det. Har fremdeles en 500 og en 1200 liggende. Angrer på at jeg solgte C64. En vic 20 har jeg også. Noen som husker Superfrog? Et knallbra plattformspill. Funker bra på xbox emulator, så det er det ikke så lenge siden jeg spilte. Ellers brukte jeg uhorvelig mye tid på å komme meg igjennom Lemmings. På enkelte brett kunne du jo ikke sløse med så mye som et sekund. Ellers var favorittene: Cannonfodder 1+2, Turrican 3, Silkworm, SuperCars 1+2, Sensible Soccer, Speedball 2 (Skulle det ikke komme en pc-versjon av dette?), Last ninja, Lotus Turbo Challenge og en drøss andre jeg ikke husker navnet på nå.

Lenke til kommentar

Oi oi oi, der kom minnene tilbake du.

 

Har framdeles min Amiga 1200 med CPU oppgraderings kort og ekstra minne stående sammen med en disk boks med orginale spill.

 

Spill som Sensible Soccer, Cannon Fodder, Cruise for a corpse, Flashback, Syndicate, Speedball 2, Frontier, Int Karare+, Alien Breed, Simon the sorceror og ikke minst Settlers. Og man skal vel ikke glemme Police Quest, Kings Quest, Space Quest og Larry heller :)

 

*sukk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...