Pedram Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Var vel Ports of Call,Defender of the Crown og Bubble Bobble jeg husker best Lenke til kommentar
sforum Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 jeg er desverre for ung til å ha opplevd denne tiden.. burde gå an å skru tiden tilbake slik at jeg også får prøvd.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 jeg er desverre for ung til å ha opplevd denne tiden.. burde gå an å skru tiden tilbake slik at jeg også får prøvd.. 8018333[/snapback] Bare ta det rolig, når du sitter der om 20 år å tenker tilbake på tiden i dag vil du oppleve det samme... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Noen som vet noe steder man kan få kjøpt brukt Amiga 1000?amiga ruler 7993292[/snapback] Følg med på QXL, der dukker det opp diverse Amigaer støtt og stadig. Hør også med folka på amiga.no. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja Amiga var godsaker det. Har fremdeles en 500 og en 1200 liggende. Angrer på at jeg solgte C64. En vic 20 har jeg også. Noen som husker Superfrog? Et knallbra plattformspill. Funker bra på xbox emulator, så det er det ikke så lenge siden jeg spilte. Ellers brukte jeg uhorvelig mye tid på å komme meg igjennom Lemmings. På enkelte brett kunne du jo ikke sløse med så mye som et sekund. Ellers var favorittene: Cannonfodder 1+2, Turrican 3, Silkworm, SuperCars 1+2, Sensible Soccer, Speedball 2 (Skulle det ikke komme en pc-versjon av dette?), Last ninja, Lotus Turbo Challenge og en drøss andre jeg ikke husker navnet på nå. Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Fungerer fint på meg, men du bør kjøre "detect pixel format" under "video" menyen for å få fullskjerm i Winuae, funker ikke alltid, men som regel Prøvde å legge til en config. fil, men gikk ikke Endret 25. februar 2007 av Veggedyr Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nyttig guide til WINUAE: Saan skal det gjøres... Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Husker godt enkelte virusmeldinger som kom, særlig en der det sto: "Something Wonderful has happened, your Amiga is Alive" så gikk skjermen i rødt eller noe sånt...herlige tider Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg drømmer mang en natt, om at Amiga leverer ut en 500 reborn edition, med mulighet for å kjøpe\kjøre alle spill som kom til Amiga. Jeg hadde kjøpt uten tvil! Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Oi oi oi, der kom minnene tilbake du. Har framdeles min Amiga 1200 med CPU oppgraderings kort og ekstra minne stående sammen med en disk boks med orginale spill. Spill som Sensible Soccer, Cannon Fodder, Cruise for a corpse, Flashback, Syndicate, Speedball 2, Frontier, Int Karare+, Alien Breed, Simon the sorceror og ikke minst Settlers. Og man skal vel ikke glemme Police Quest, Kings Quest, Space Quest og Larry heller *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå