lch78 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har søkt litt her på forumet men har ikke klart å finne svar på det jeg lurer på. Har en K800i og før det så hadde jeg en K750i. Men har et "problem" med K800i og det gjelder når en bestemt person ringer meg så står det kun nummeret på displayet, selvom vedkommende er lagret på telefonen. Har satt telefonminne som standard lagringsplass for telefonnummer. Har også snakket med en kamerat av meg og han har samme problemet med samme personen Noen som veit hva som kan være galt og hvordan man kan fikse dette? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ligger det samme navnet to ganger i kontaktlisten? Hvis det gjør det, kan det være problemet. Lenke til kommentar
lch78 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Nei. Vedkommende ligger kun engang inne hos meg iallfall Lenke til kommentar
jic Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har opplevd det å, men det var pga av jeg hadde nr lagret på sim og telefoboken med 2 forskjellige navn. Lenke til kommentar
lch78 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 jeg hadde ikke dette problemet på K750i da, og telefonboka er overført rett fra den. Ingen nummer på SIMkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå