BendItLikeBender Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Eg sitter heilt vanlig på pc'en, gjør ingenting stort. Sitter feks på msn og hører litt musikk. Helt til pc'en begynner å lagge litt i noen sekunder helt til pcen stopper heilt opp. Har prøvd med en ny prosessor men problemet kommer allikavel. Ka er problemet ? Kordan kan eg fikse problemet? Mvh Tarje. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 strømforsyning? skjermkort? er det når du idler Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 prøvd å oppdatere biosen? hva slags ram har du? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har du sjekket temperaturen? Lenke til kommentar
BendItLikeBender Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 prøvd å oppdatere biosen?hva slags ram har du? 6793204[/snapback] Har prøvd å oppdatere biosen ja, samme problem. Eg har OCZ DDR PC-3200 Premier Dual Channel 1024mb. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har du prøvd å øke CAS Latency til minnet , eller øke VDimm i bios ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå