Staaltraad Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html episode 23. Har lagt merke til at absolutt alle fps spill på Wii vi så styrer man siktet rundt på skjermen istdenfor at siktet er i midten hele tiden som er normalt på PC og konsoll. Liker ikke denne styremåten, det gjør det ekstremt tregt å snu seg rundt bl.a fordi man snur seg ikke før siktet dras helt til siden av skjermen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Derfor bruker man nunchuck ^^ Lenke til kommentar
Staaltraad Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Derfor bruker man nunchuck ^^ 6792768[/snapback] Hva har det med saken å gjøre ? Tror ikke du forsto hva jeg sa. En annen ting dette gjør også er at man kan ikke sikte eller skyte mens man snur seg. Man blir da nødt til å stoppe opp og så sikte på hva det nå måtte være man skal skyte. Endret 3. september 2006 av Staaltraad Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Trodde man kunne svinge rundt ved hjelp av nunchuck... Jeje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html episode 23. Har lagt merke til at absolutt alle fps spill på Wii vi så styrer man siktet rundt på skjermen istdenfor at siktet er i midten hele tiden som er normalt på PC og konsoll. Liker ikke denne styremåten, det gjør det ekstremt tregt å snu seg rundt bl.a fordi man snur seg ikke før siktet dras helt til siden av skjermen. 6792755[/snapback] Selv har jeg den egenskapen å se eller prøve ting selv før jeg dømmer det jeg aldri har opplevd tidligere. Det er ikke utenkelig at etter testing har man kommet frem at dette er den beste måten å styre på. Det er vel heller ikke utenkelig at man kan få velge selv, slik at du får det slik du vil. Kanskje man bare skal vente til man har all infø før man dømmer det åpenlyst... Btw, det nicket ditt lyder litt kjent... Endret 3. september 2006 av qoutor Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Btw, det nicket ditt lyder litt kjent... 6792907[/snapback] Hehe Staal har laget en bruker som er positiv og anventende til ting i stedet for den vanlige "slakt-alt-av-nyheter"-greien Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Interessant nok, Mario fotball såg jo konge ut Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Titta gjennom klippet... Og må si, at jeg SKAL ha Wii xD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bah! Sitter på jobb, kommer ingen vei med klippet. *glede seg til eg er heima* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå