Gå til innhold

Halvtime med Wii. Video.

Staaltraad

Anbefalte innlegg

http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html

episode 23.

Har lagt merke til at absolutt alle fps spill på Wii vi så styrer man siktet rundt på skjermen istdenfor at siktet er i midten hele tiden som er normalt på PC og konsoll.

Liker ikke denne styremåten, det gjør det ekstremt tregt å snu seg rundt bl.a fordi man snur seg ikke før siktet dras helt til siden av skjermen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Derfor bruker man nunchuck ^^

6792768[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre ? Tror ikke du forsto hva jeg sa.

En annen ting dette gjør også er at man kan ikke sikte eller skyte mens man snur seg. Man blir da nødt til å stoppe opp og så sikte på hva det nå måtte være man skal skyte.

Endret av Staaltraad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html

episode 23.

Har lagt merke til at absolutt alle fps spill på Wii vi så styrer man siktet rundt på skjermen istdenfor at siktet er i midten hele tiden som er normalt på PC og konsoll.

Liker ikke denne styremåten, det gjør det ekstremt tregt å snu seg rundt bl.a fordi man snur seg ikke før siktet dras helt til siden av skjermen.

6792755[/snapback]

Selv har jeg den egenskapen å se eller prøve ting selv før jeg dømmer det jeg aldri har opplevd tidligere. Det er ikke utenkelig at etter testing har man kommet frem at dette er den beste måten å styre på. Det er vel heller ikke utenkelig at man kan få velge selv, slik at du får det slik du vil. Kanskje man bare skal vente til man har all infø før man dømmer det åpenlyst...

Btw, det nicket ditt lyder litt kjent...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...