jonathan Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Har Thrustmaster Guillemot Force Feedback ratt og pedalsett, men når jeg starter nfshp2 får jeg melding om at rattet ikke gjenkjennes og default opsett blir brukt. Synes det er veldig lite forcefeedback (bare litt dirring og veldig få ganger får jeg litt motstand i rattet) Har alle force feedback settingsene på fult i control options... Skal force feedbacken være så "dårlig" i spillet? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 ingne her som spiller nfshp2 med force feedback ratt som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Egentlig for Logitech... Windows XP Users -Click on the Start button. -Click on Control Panel. -Double Click on Gaming Options. -Double Click on your Logitech Steering Wheel. -Click on Settings. -If have a Calibrate button at the top of the page, press it and then follow the on-screen directions. -Put a check mark beside "Enable Centering Spring in Force Feedback Games". -If you still find it hard to control your car, increase the Centering Spring Strength slider. Sjekk om det funker Alexander Lenke til kommentar
peach Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 "...men når jeg starter nfshp2 får jeg melding om at rattet ikke gjenkjennes og default opsett blir brukt." Jeg får akkurat samme meldingen med Microsoft Force Feedback Wheel. Vet ikke hva som er galt. Kontrollene resetter seg til default hver gang spillet starter, noe som blir helt feil. Må endre disse hver gang jeg starter spillet. Jeg har heller ikke noe force feedback, men det er ikke det som plager meg mest. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 hallo? folkens? det er en demo på litt over 100mb, hadde dere regnet med at denne skulle gjennkjenne all værdens ratt og pedaler??? fullversjonen blir nok litt bedre vil jeg tro.. :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-29 13:27, skrev PIIIpower:ikke bump tråden ikke spam Lenke til kommentar
peach Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det er ikke demo-versionen vi (jeg hvertfall) snakker om. Det er full-versjonen. Og jeg trodde nå Microsoft var et ganske kjent merke innen slike ting, så det er litt rart. Er det ingen som vet om noe som kan gjøres? Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Tror du vil få bedre svar hvis du sjekker forumene til EA...kort fortalt har 'alle' problemer med FF i HP2. Det er mulig å få mesteparten til å funke med en del mekking av ini-filer osv, men det er fremdeles veldig svakt og ikke stabilt. Elendig implementering, kort fortalt. Igjen, sjekk forumene til EA. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det funker fint hos meg,men det er som litt dårlig motstand i rattet ja.. Det er vanskelig å styre bilen oxo. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Min henger seg (demoversjon) med en gang jeg kjører race. Har et ATI R8500 kort. Noen som har vært borti det samme? Må trykke reset knappen, så det er fullstendig heng. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 13:05, skrev peach:Det er ikke demo-versionen vi (jeg hvertfall) snakker om. Det er full-versjonen. Og jeg trodde nå Microsoft var et ganske kjent merke innen slike ting, så det er litt rart. Er det ingen som vet om noe som kan gjøres? trodde ikke full vesjonen kom ut før den 7/11 jeg... hvor har du kjøpt spillet, og hvor mye kostet det? Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
peach Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det går ann å kjøpe det i en butikk som heter oDC++. :smile: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Finnes i butikken i USA da.. :razz: Er jo noen som bestiller derfra også. Det kommer fortere og kanskje til og med billigere. :smile: _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-01 11:42 ] Lenke til kommentar
peach Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Fant ut at det er andre som har samme problem som meg (få Microsoft Force Feedback Wheel til å virke skikkelig) Mitt problem kan løses her: http://boards.ea.com/[email protected]@.ef978c7 Har ikke prøvd det ennå, men regner med at det virker. Har du andre problemer med NFS HP2, så er forumet til EA et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-10-31 13:18, skrev iceraven:Min henger seg (demoversjon) med en gang jeg kjører race. Har et ATI R8500 kort.Noen som har vært borti det samme?Må trykke reset knappen, så det er fullstendig heng. Du må stille inn special effects "slideren" ett hakk under max. World Detail og de andre innstillingene kan godt stå på max. Det hjalp ihvertfall for meg. Jeg har Radeon 8500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå