Foregangsmannen Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Liker programmet men klippinga er latterlig. Vi visste hele tiden at ingen kom til å få penga i dag, likevel bygger de opp spenninga til det. Og så avslører de så mye. Feks så man hvem som ikke får pengene i neste program, pga reklamen som kom rett etter at Enstemmig var ferdig. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Kan ikke si den motorsykkelfyren var noe smart akkurat, når han sier at han skal bruke pengene sine på dritt som å kjøre gjennom route 66 med den verste bensinslukeren. Hadde ikke han blitt utstøtt pga. den voldstrusselen ville de garantert stemt på han. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Har ikke fått med meg noe av dette, hvordan gikk det. Hvem vant og hva ble vinnersummen, eller gikk det til null slik at alle gikk tomhendt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg så alle episodene untatt den siste, så hadde vært fint om noen kunne opplyst meg også. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Lizbeth vant til slutt og mener beløpet var rundt 1.2 million kroner Sorry hvis jeg ødelagte livet til noen nå med denne spoileren med er en del tid siden serien gikk.. - hsds Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Lizbeth vant til slutt og mener beløpet var rundt 1.2 million kroner Sorry hvis jeg ødelagte livet til noen nå med denne spoileren med er en del tid siden serien gikk.. - hsds 7540681[/snapback] Takk, tror nok ikke du ødela så mye for noen, men man vet aldri. Har et par eksempler på slike episoder fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå