Pricks Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Hva er i såfall poenget hvis de er skuespillere? Er det TV-seerne de prøver å gjøre noe tull med? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Noen som vet dette eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Hva er i såfall poenget hvis de er skuespillere? Er det TV-seerne de prøver å gjøre noe tull med? 6802705[/snapback] Poenget er vel å lage et underholdende program. Hvis det trengs skuespillere for å få det til, så er det ikke umulig at det er tilfellet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg syntes ikke det dårlige skuespillet var underholdende. Heller irriterende og distraherende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Du ser vel forskjellen på svaret på spørsmålet ditt og hva du synes om det? Jeg liker ikke å se på fotball, men jeg forstår hvorfor det sendes. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg heier på Geir, virka som han var seg selv iaff (?) Ikke faen om han skulle gi noe til barna i "hakkebakkeskogen". Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 dette er vel ikke noe ala "arkivet" som gikk på tv3 i vinter som påsto at det var dokumentar men bare var med skuespillere eller noe sånt ? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 dette er vel ikke noe ala "arkivet" som gikk på tv3 i vinter som påsto at det var dokumentar men bare var med skuespillere eller noe sånt ? 6804090[/snapback] Dette er jo en reality serie og ikke en dokumentar så blir vel litt spesielt å sammenlikne. Man trengte vel strengt tatt heller ikke hete Albert Einstein for å skjønne at arikvet var med skuespillere og ikke en dokumentar, tror også det stod/ble nevnt ved flere anledninger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Det er en forskjell på en mockumentary ala The Office/This is Spinal Tap og en realityserie hvor vi ikke får beskjed om at skuespillere brukes. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Det er en forskjell på en mockumentary ala The Office/This is Spinal Tap og en realityserie hvor vi ikke får beskjed om at skuespillere brukes. 6804272[/snapback] Poenget mitt er at jeg ikke tror det blir brukt skuespillere, er inntil videre så godtroende ovenfor tv kanalene, men hadde ikke blitt overrasket om det kom en avsløring (ikke nødvendigvis av Enstemmig) en vakker dag. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Er det noen som tror han selgeren som var omtrent den eneste som de viste "personlige uttalelser" fra i hele episoden ikke er en skuespiller? Er det virkelig noen som oppfører seg så... amatørskuespilleraktig? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg er helt sikker på at det finnes det x antall personer som er slik, ja. Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Det er jo over 200 personer som vet hvem som vant til slutt ifølge tv3 selv.. Synes det hadde vært mye morsommere om DET hadde kommet ut så hadde dere slippet å sett dette drittprogramemt.. Sitte å se på en gjeng med hønsehuer som krangler om hvem som skal få pengene? som attpåtill krymper med 100.000 i timen! nei nei nei... Den eneste "fornuftige" der var han slabadasken som skulle bruke opp pengene på en biltur i usa med den råeste bensinslukeren som fantes... han var iallefall ærlig nok å si at han skulle bruke pengene på seg selv og ingen andre! i motsetning til de andre idiotene.. men ikke nok med det.. den største idioten i hele programmet er jo programlederen Christer Falk selv! makan til idiot skal man lete lenge etter!! men tv3 sliter vel med økonomien så man må vel ta til takke med lavtbetalte kvalminger!! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Misliker Vanja ass! Manipulative brysomme dame Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Ser ut som skuespill alt sammen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Kjedelig program. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Flere enn meg som så hvem som ble stemt til å ikke få pengene? Vanja hadde jo på seg X-skjorte, noe jeg syns er fantastisk. Makan til drittkjerring skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Utrolig bra underholdning syns jeg. Er jo et drøss med gode tv-personligheter der. Synd min favoritt Ivar fikk X allerede i 2. program, men så lenge han blir i huset blir det værtfall morsomt. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Det første jeg ville gjort hadde jeg vært med, ville vært å dra deltagerne med bort fra kameraene og sagt at sannsynligheten for at akkurat du vinner pengene er meget små, og at vi burde stemme på en person for deretter å dele pengene senere. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Så vidt jeg husker å ha lest, så har TV3 inngått en avtale med deltakerne om at de ikke kan dele pengesummen på noen som helst måte. De er også overvåket 24 timer i døgnet, så de ikke har mulighet for i det hele tatt å planlegge noe slik. De som prøver seg på noe slik vil automatisk bli diskvalifisert. Leste om det på dagbladet.no. Endret 10. september 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå