Gå til innhold

Enstemmig - kampen om ti millioner kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. Denne serien kan da umulig være kjedelig. Tenk om de aldri blir enige?  :wee:

6793602[/snapback]

Jeg aner ikke hva den amerikanske originalen heter, men du kan se traileren fra Enstemmig, her.

6793667[/snapback]

Har ikke helt fått med meg hvor ofte det skal gå. Forresten, du kan ikke vurdere å endre emnetittelen?

6797743[/snapback]

Jeg skrev et innlegg på forrige side, hvis du ser der. Bare et eksempel da.

6797762[/snapback]

dette er alt du har skrevet i tråden..

Lenke til kommentar

Zappet så vidt innom, synes konseptet med kulene var harry, hvorfor måtte de stå og holde de mens de var stille i 30 sekunder? Og var det ikke ganske åpenbart at rekkefølgen programlederen åpnet de i var planlagt på forhånd?

Men bra at reality-sjangeren i hvert fall prøver å få til en slags handling ut over det å plukke ut personer som passer minst sammen og kaste de sammen for å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Så det er ikke bare jeg som synes det lukter fake av hele greia? Særlig denne selgeren som omtrent er den eneste de viser uttaler seg høres ut som en dårlig skuespiller som leser fra et manus, og som prøver å høres naturlig ut.

Jeg får liksom en slags "Hotell Cæsar"-følelse av hele greia. Det er noe som ikke stemmer ved dette programmet, og det begrenser seg ikke bare til den unaturlige måten denne selgerjyplingen snakker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...