Kadmium Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Synes TV-programmet var nok så interessant. Kommer nok til å følge med videre. Gleder meg allerede til neste episode. Forresten, hva med å endre emnetittelen til f.eks «Enstemmig - kampen om ti millioner kroner» eller noe slikt? Endret 3. september 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Synes konseptet er genialt jeg ass! Men tenker det til slutt er rundt 100 000 som deles ut, og at de gjenværende deltagerene driter i hvem som får de Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 hvor ofte skal dette gå, fikk ikkje med meg første episode Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Har ikke helt fått med meg hvor ofte det skal gå. Forresten, du kan ikke vurdere å endre emnetittelen? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Har ikke helt fått med meg hvor ofte det skal gå. Forresten, du kan ikke vurdere å endre emnetittelen? 6797743[/snapback] har du et eksempel i tankene? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg skrev et innlegg på forrige side, hvis du ser der. Bare et eksempel da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Når er det reprise? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Haha. Denne serien kan da umulig være kjedelig. Tenk om de aldri blir enige? 6793602[/snapback] Jeg aner ikke hva den amerikanske originalen heter, men du kan se traileren fra Enstemmig, her. 6793667[/snapback] Har ikke helt fått med meg hvor ofte det skal gå. Forresten, du kan ikke vurdere å endre emnetittelen? 6797743[/snapback] Jeg skrev et innlegg på forrige side, hvis du ser der. Bare et eksempel da. 6797762[/snapback] dette er alt du har skrevet i tråden.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Synes TV-programmet var nok så interessant. Kommer nok til å følge med videre. Gleder meg allerede til neste episode. Forresten, hva med å endre emnetittelen til f.eks «Enstemmig - kampen om ti millioner kroner» eller noe slikt? 6797249[/snapback] Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Ja, den posten jeg skulle frem til. Den var visst først på denne siden. Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 men, var det bare meg elelr virka det som om alle sammen var en gjeng skuespillere? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg synes det virket litt iscenesatt, og som om de hadde øvet på replikkene sine osv. Men hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 De skulle målt tiss om hvem som fikk pengene. Da hadde jeg kanskje sett på. Kanskje. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Vet ikke helt hva jeg syns om det enda, må se en episode til. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Zappet så vidt innom, synes konseptet med kulene var harry, hvorfor måtte de stå og holde de mens de var stille i 30 sekunder? Og var det ikke ganske åpenbart at rekkefølgen programlederen åpnet de i var planlagt på forhånd? Men bra at reality-sjangeren i hvert fall prøver å få til en slags handling ut over det å plukke ut personer som passer minst sammen og kaste de sammen for å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg hadde gitt penga til Plomma. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg hadde gitt penga til Plomma. 6798666[/snapback] nei, du hadde tatt pengene selv Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Så det er ikke bare jeg som synes det lukter fake av hele greia? Særlig denne selgeren som omtrent er den eneste de viser uttaler seg høres ut som en dårlig skuespiller som leser fra et manus, og som prøver å høres naturlig ut. Jeg får liksom en slags "Hotell Cæsar"-følelse av hele greia. Det er noe som ikke stemmer ved dette programmet, og det begrenser seg ikke bare til den unaturlige måten denne selgerjyplingen snakker på. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 'Den tiltalte er uskyldig inntill det motsatte er bevist' eller hva nå enn det heter. Dvs jeg stoler på at det er ekte vare til vi får høre noe annet. Gleder meg til neste episode, tror den blir noe bedre enn første. Folk blir vel mer og mer irriterte. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg så s01 av den amerikanske versjoneni turbofart for fire fem uker siden, og jeg tror deltagerne var skuespillere. Var veldig rart å se på. Skal følge med på den norske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå