wacco Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei. Har et AGP XFX 6800, som jeg dro godt nytte av da jeg spilte på PC-en min. Nå har jeg ikke spilt på utrolig lenge, og vil kvitte meg med kortet pga. et høyt støynivå (vifta på kortet). Bruker maskinen kun til skriving, photoshop og videovisning. Skal ha et kort som er stillegående - ytelse er det ikke så farlig med, siden jeg ikke spiller. Er jo en fordel om det er akseptabelt, men trenger ikke å være i nærheten av 6800. Vil bruke 500-1000 kr. Noen tips? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hva med og kjøpe en stillegående kjøler? er det uaktuelt Lenke til kommentar
wacco Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hva med og kjøpe en stillegående kjøler? er det uaktuelt 6792692[/snapback] Ja, desverre. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Siden du ikke spiller så, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311994 (Hvis du plutselig fikk en dragning mot enkle spill som CS1.6, så burde dette gå noenludne greit) Lenke til kommentar
wacco Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Ser ikke dumt ut det der. Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå