TheBlackSheep Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 heihei folkens...... I dag redda jeg et pinnsvin/piggsvin fra døden......Jeg fant den i lysgrava* rett utenfor huset. Så han hadde ingen mulighet for å komme seg ut av seg selv. det var bare en liten unge så jeg var veldig redd for at han skulle være skadet, i og med at fallet var på ca 1 halv meter. men det gikk bra med han. Jeg tok han ut med en spade. Virka som om han var i sjokk da han kom opp, men han kom seg etter en stund. så nå er alle ting godt igjen. *lysgrav = en liten grav for å få lys inn gjennom vinduet i kjelleretasjen Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Endret 3. september 2006 av TheBlackSheep Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Sry for dårlig kvalitet...men han hadde det jævlig travelt den lille stakkaren! Endret 8. september 2006 av TheBlackSheep Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Så fint gjort av deg. Kanskje du ikke er familiens sorte får alikevel. Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Så fint gjort av deg. Kanskje du ikke er familiens sorte får alikevel. 6816465[/snapback] Det har du rett i! Pinnsvin er jo flotte dyr! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ah, folk som redder dyr isteden for å drepe dem er ting som varmer mitt hjerte . Håper det går bra med den lille fyren da. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 En liten solskinnshistorie. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ah, folk som redder dyr isteden for å drepe dem er ting som varmer mitt hjerte . Håper det går bra med den lille fyren da. 6825634[/snapback] Second that. :=) Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Flott Sheep! Bra at du tok deg tid til å hjelpe den lille fyren, istedenfor å la den ligge der og dø sakte Håper han vokser opp frisk og rask da! De som velger å ta livet at andre dyr uten grunn er det verste jeg vet! Leser om folk som drar katter i halen etter biler osv... Skjønner bare ikke hvordan sliek misforstre kan vandre i gatene våre Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Flott Sheep! Bra at du tok deg tid til å hjelpe den lille fyren, istedenfor å la den ligge der og dø sakte Håper han vokser opp frisk og rask da! De som velger å ta livet at andre dyr uten grunn er det verste jeg vet! Leser om folk som drar katter i halen etter biler osv... Skjønner bare ikke hvordan slike misforstre kan vandre i gatene våre 6828560[/snapback] Det samme kan sies om Mulla Krekar . Vel det var hyggelig og lese om hvordan du hjalp den lile fyren, må slenge meg på Vorpals meninger og si at slike ting varmer mitt hjerte Endret 9. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Mine besteforeldre har laget små ramper opp fra lysgravene sine så pinnsvinene kommer seg opp. Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Mine besteforeldre har laget små ramper opp fra lysgravene sine så pinnsvinene kommer seg opp. 6834241[/snapback] Det må jeg å gjøre! Det er faktisk ikke første gangen dette skjer! Har hatt besøk av pinnsvin opp til flere ganger før. Jeg bor i Trondheim og jeg trur det er en del pinnsvin her. Så jeg lurer på om jeg ikke skal fixe meg med en sånn planke. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ah, folk som redder dyr isteden for å drepe dem er ting som varmer mitt hjerte . Håper det går bra med den lille fyren da. 6825634[/snapback] Second that. :=) 6827644[/snapback] Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Mine besteforeldre har laget små ramper opp fra lysgravene sine så pinnsvinene kommer seg opp. 6834241[/snapback] Det må jeg å gjøre! Det er faktisk ikke første gangen dette skjer! Har hatt besøk av pinnsvin opp til flere ganger før. Jeg bor i Trondheim og jeg trur det er en del pinnsvin her. Så jeg lurer på om jeg ikke skal fixe meg med en sånn planke. 6834681[/snapback] De har til og med tatt seg bryet med å spikre inn små trinn i planken, så det skal være lett for pinnsvinet å klatre opp selv når det er glatt. Det er i grunnen ganske søtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå