bjs Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 min lillebror er nettopp heime fra en fest, han har klart å komme i slåsskamp og har en temmelig opphovna nese. Nå er han ganske bekymra for ka mamma kommer til å si så eg lurer på om det er noe som får ned en hevelse kjapt :!: Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Is (ertepose whatever) og no ibux, så fin så fin i morra tidlig.. utentatt den skeive nesa og/eller det blå øye.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ta ut et eller annet fra fryseren og legg på... ertepose eller lignende er som nevnt bra da det lett former seg etter ansiktet.... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ispose og kompresjon... bare is paa nesen.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Alltid kos med slosskamp! Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bank inn hevelsen med hammer Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Alltid kos med slosskamp! 6792719[/snapback] bare aa grisebanke noen... ikke sloss i fylla ( som de sansynligvis gjorde ) sist gang jeg jeg gav noen skikkelig bank var i 6 kl. han endte paa legevakten med brukket nese og ribbein Endret 3. september 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
bjs Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 isen hjalp litt ja, får se i morgen... og etter blodet å dømme på klærne og ingen sår untatt nesa hans så tror eg han kom best ut av slåssinga.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Is er nok beste løsningen ja. Sjekk om nesa er skeiv i mårra, ser det lettere når hevelsen har gitt seg litt. Er den noe skeiv, og han merker at nesebora eller eventuellt ett nesebor er tett, så stikk til legen, da kan det hende nesa er knekt. Jeg venta 1 uke før jeg gikk til legen med knekt nese, og klarte akkurat å komme meg unna operasjon, og jeg skal love deg at det ikker er kult å knekke opp en nese som allerede har begynt å gro Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Legg noe i mellom nesen og isposen. Kan bli ubehagelig ellers... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Legg noe i mellom nesen og isposen. Kan bli ubehagelig ellers... 6792949[/snapback] hva med utrykket "pleasure through pain"? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ICE Ice Compression Elevation Husk: som tidligere nevnt, legg aldri is direkte på huden. Det kan føre til frostskade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå