hylo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Enkelt. Å dø. Det må være jævelig. Mener det fremdeles. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg var og har alltid vært redd for dokker, spesielt de dokkene som pleide å være på barnetv (kan ikke si om de fortsatt er der, har ikke sett på det på en stund ), får helt noia når jeg ser dem. (Ja, det er sånne tøydukker som beveger seg rundt og sånt.) Lenke til kommentar
veos Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg var livredd traktorer, lastebiler og kyr. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg var skikkelig mørkeredd, sov med lyset på helt til jeg var 11 år. Tyver var også ganske skumle, og spøkelser... men de er jo fremdeles skumle Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) jeg husker jeg og en kammerat var redd hufsa i mummi, vi satt og såg på mummi å når hufsa kom så løp vi opp ellers var jeg livredd et lite plastikk rådyr, liten bambi-lignende sak. mamma og pappa satte den ved trappa så jeg ikke skulle falle ned og maskene som hang på veggen hos bestemor, og hadde ofte mareritt om onde katter som ville ta over rommet mitt, og maskene til bestemor som kom krypende frem fra under senga, og var redd ku, nå er jeg bare redd hest pompel og pilt var jo og ganske creepy Endret 7. september 2006 av Pål-Espen Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=avAoT6sPCys 6811222[/snapback] ZOMG! Så sinnsykt skummelt! Ble livredd nå, kanskje ikke så rart at jeg gjemte meg under bordet med pute foran øynene når jeg var liten Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Enkelt. Å dø. Det må være jævelig. Mener det fremdeles. 6812435[/snapback] Sovne inn virker ikke så værst og hvis en fks. får et skudd i hodet på riktig sted så vil vel det ikke være så smertefult? Er ikke så veldig redd for å døden i seg selv, men div. overganger til den virker heller smertefulle. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Filmen ble ferdig på torsdag. Er egentlig ganske skuffet siden den ikke var noe lik det jeg hadde forestilt meg... Om dere vil kan jeg uploade en lavkvalitets versjon, siden jeg tviler dere vil sitte å laste ned 8gb for 5min med film Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg tålte ikke å lese om alvorlige sykdommer, da gikk jeg rundt og var skvetten i flere måneder etterpå. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hufsa i serien om mummitrollet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dodraugen og the julekalender Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Pompel og pilt! Har store traumer fra dem... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dodraugen og the julekalender 7269714[/snapback] The Julekalender skremte vettet av meg også også har du hufsa da... hvis jeg husker riktig så var du hu/han/den som fikk meg til å pisse på meg (eller var det en annen? ) anyways... hufsa er creepy.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg hadde ofte mareritt om slike ... Lenke til kommentar
VeGe Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Var redd nesten alle i Mummidalen, jævla fucka tv-serie egentlig;P Var også redd for en maksmekker bamse jeg hadde, tok han alltid ut av rommet når jeg skulle sove:P Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Julenissen, skapet, hjørnet ved stua, når lyset gikk på do mens jeg satt der og ovnen, var så redd for å bli kastet inn i ovnen hvis jeg var slem. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Var redd for hufsa, og etter jeg så Jurassic Park i en alder av 8, var jeg redd for å møte dinosaurer i gatene. Var også mørkredd. Lenke til kommentar
Ronny73 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Den lille ungen i Pompel og Pilt og mora til gorgonvaktmester Lenke til kommentar
Zar09 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg var redd hver gang mamma trua meg med å selge meg på loppemarked når jeg hadde vært slem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå