Landeplagen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Julenissen Mekaniske Insekter Klovner (IT) Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 http://img130.imageshack.us/img130/5496/hufsa9tg.jpg Haha, takk for den. Hadde faktisk glemt hvordan Hufsa så ut nå. Huska bare at jeg var veldig redd. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Åhhh nei et hufsa bilde ! Bringer tilbake mange dårlige minner. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Muppets da jeg var endel yngre var jeg veldig redd for. Så ble det jo selvfølgelig hufsa etterhvert som ble skummel. Nå vet jeg ikke om det tells helt, men da jeg var 14 så jeg The Exorcist på kino. Sitter enda. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva skremte meg mest som barn? -Løkringer. De skremmer meg for så vidt ennå. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg var alltid redd Huffsa fra mumi trollet. Hver gang den kom så spilte di en skikkelig creepy melodi ^^ 6792578[/snapback] jeg var ogsaa dritredd hufsa 6792593[/snapback] Husker det.. Det er det jeg husker mest fra barndommen av det jeg var redd for! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 En mentalt syk mann som pleide å luske rundt i hagene i nabolaget og springe etter smågutter. En forferdlig person. Ja, han eksisterer og bor litt lenger borte i gaten her. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hufsa i mumidalen! Var livredd den skapningen.. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Glemte å nevne hufsa... Jeg begynte NESTEN å grine når hufsa stå utafor mumi huset og alt var frosset landskap... Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Når jeg var liten skulle jeg gå over et overgangsfelt og der lå det maange makker. Siden det har jeg alltid vært redd de.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Åja, husker jeg var livredd søppelmannen, for noen hadde fortalt han var sinnssyk eller hadde vært på sinssykehus eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg var kjemperedd brøytebiler/traktor! Og blottere Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hm, det må være når min bestefar sa at det bodde en løve under hver seng. Jeg tror jeg gråt i en hel uke i strekk Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=avAoT6sPCys Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Jeg var redd den derre svære maskina / roboten på Barne- TV som het "Bertha" eller noe. Grønn og stygg, men et Hufsa- aktig glis, og verdens verste sang ("Bertha, kjære Bertha...") Og etter at jeg så en episode av Lokomotivet Thomas hvor det figurerte et spøkelsestog, var jeg ikke særlig glad i den serien heller. 6802720[/snapback] Ikke bli redd nå Mirwais. Jeg syntes det var gøy med Bertha. bertha.mp3 Endret 5. september 2006 av JFTech Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ett bilde sier mer enn tusen ord: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ett bilde sier mer enn tusen ord: 6812125[/snapback] Hattifnatter! :!: Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gjentatte mareritt hvor jeg ble omringet av disse hattifnattene... Burde aldri vært barnetv, sliter fortsatt med mummitrollet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gjentatte mareritt hvor jeg ble omringet av disse hattifnattene... Burde aldri vært barnetv, sliter fortsatt med mummitrollet 6812154[/snapback] De er jo søte! Jeg elsket hattifnattene når jeg var liten. De er knall. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kakemonsteret var verst! Faen for en psycho og lodden jævel! Diverse monster fra mummitrollet skremte meg også ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå