Bytex Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Ei bildebok tante pleide å lese for meg. Det var bilder av forskjellige dyr og hva slags lyd de lagde. Hver gang tante kom til løva vrælte hun så jeg skvatt bortover golvet. Etterhvert lærte jeg og bladde over løve-sida, til mamma og tantes STORE fornøyelse. Endret 4. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Den gangen jeg har blitt reddest var jeg vel rundt 5/6 år elns...Jeg hadde de sett en eller anna film med en varulv i, sotte i trappa og sett når søstrene mine så..Jeg skulle egentlig ligge opp å sove, men tøff som jeg var sneik jeg meg ned.. Anyway, sånn non dager etterpå var det dags for gjømsel i mørket i hagen til naboen, gjømte meg på min vanlige plass...Inni i en svær busk, da kom nabogutten kanskje 5 år eldre byksende ut fra fra ingensteds med ulvemaske på, jeg gaulte høyere en han som skulle skremme meg, og kasta meg på hue og ræva ut gjennom buska og landa bang utfor en mur på ræva...Alrdi vært så redd i heile mitt liv, satt bare å smågreit for meg sjøl Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Den ovnen i kjellern i alene hjemme filmene var skumle saker Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Den ovnen i kjellern i alene hjemme filmene var skumle saker 6800105[/snapback] Var ikke du litt eldre enn "barn" da Alene Hjemme-filmene kom? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Den ovnen i kjellern i alene hjemme filmene var skumle saker 6800105[/snapback] Var ikke du litt eldre enn "barn" da Alene Hjemme-filmene kom? 6800115[/snapback] hmm jeg var vel 8.. jaja hmm kanskje det ikke var så skummelt alikevel, men jeg husker søstra sleit litt med å holde øynene åpne iallefall Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ja komm ikke på de istad men etter jeg så Jurassic Park var jeg livredd så under senga flere ganger og spurte folk om det egentlig fantes dinosauruser. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Egentlig skjønner jeg ikke hva som var så skummelt med hufsa hun ser rett og slett bare tåpelig ut men tror det var noe i gliset og ensomeheten Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Arcturus - Hufsa Med gufs og hyl jeg visner marken Ett uggent gys skiller ved og barken Ser tilbake på frost og tåke Natt som dag I evig våke Gold kulde river Mot lys jeg driver Men alle glør dør der Der hvor jeg hviler min bør Alltid alene Der finnes ingen som kan vandre med meg Evig vinter er hva jeg er Du er redd når jeg er nær Sjelen søker evig varme Alt den får en ensom harme Markens grøde for all tid øde Der jeg setter mitt spor Min sorg et større enn ord ---- Husker at jeg syntes Hufsa var SKUMMEL. Og det synes jeg på en måte forsatt, ikke bare skummel... men JÆVLA trist. Altså, det eneste hun ønsker er noen å være sammen med, noen som kan varme henne.... men alt hun rører fryser. For en helt jævlig grusom skjebne... Endret 4. september 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Husker at jeg syntes Hufsa var SKUMMEL. Og det synes jeg på en måte forsatt, ikke bare skummel... men JÆVLA trist. Altså, det eneste hun ønsker er noen å være sammen med, noen som kan varme henne.... men alt hun rører fryser. For en helt jævlig grusom skjebne... 6800861[/snapback] Agreed! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hufsa og vampyrfyren i The Julekalender. Lenke til kommentar
mirwais Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg var redd den derre svære maskina / roboten på Barne- TV som het "Bertha" eller noe. Grønn og stygg, men et Hufsa- aktig glis, og verdens verste sang ("Bertha, kjære Bertha...") Og etter at jeg så en episode av Lokomotivet Thomas hvor det figurerte et spøkelsestog, var jeg ikke særlig glad i den serien heller. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg var redd den derre svære maskina / roboten på Barne- TV som het "Bertha" eller noe. Grønn og stygg, men et Hufsa- aktig glis, og verdens verste sang ("Bertha, kjære Bertha...") Og etter at jeg så en episode av Lokomotivet Thomas hvor det figurerte et spøkelsestog, var jeg ikke særlig glad i den serien heller. 6802720[/snapback] ikke tull den sangen var jo drit kul husker enda da jeg gikk og sang den sangen 24timer i døgnet Lenke til kommentar
feite_doris Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Pompel og Pilt. Jeg var overbevist om at de bodde under sengen min, begynte å gråte når jeg hørte navnene deres. Jeg får fremdeles et lite gys når jeg ser de, det var en grusom periode for meg da de ble gitt ut på dvd for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kjelleren... Og Grøsserne... Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg var livredd kantklippere, traktorer, ungdommer, brøytebilen og søppelbilen, og joppe. Han var væst! Begynte å hyyylskrike når redda joppe kom på tv.. Var generellt et engstelig barn tror jeg..Heldigvis har jeg forbedret meg! :!: Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Etter de kristne naboene viste meg en tegnefilm om Noas Ark, fikk jeg kjempeangst for kjempebølger....damn you christian!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Ser ut som Hufsa er en gjenganger blandt folks mareritt. Endret 5. september 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ser ut som Hufsa er en gjenganger blandt folks mareritt. 6807194[/snapback] Skynder meg vekk fra dette emne :!: Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Uff, hadde jeg møtt på noe sånnt i en mørk skog eller bakgate, ja da tror jeg at jeg hadde pissa meg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå