Gå til innhold

Hva skremte deg mest som barn?

Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

Ei bildebok tante pleide å lese for meg. Det var bilder av forskjellige dyr og hva slags lyd de lagde. Hver gang tante kom til løva vrælte hun så jeg skvatt bortover golvet. Etterhvert lærte jeg og bladde over løve-sida, til mamma og tantes STORE fornøyelse.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den gangen jeg har blitt reddest var jeg vel rundt 5/6 år elns...Jeg hadde de sett en eller anna film med en varulv i, sotte i trappa og sett når søstrene mine så..Jeg skulle egentlig ligge opp å sove, men tøff som jeg var sneik jeg meg ned..

Anyway, sånn non dager etterpå var det dags for gjømsel i mørket i hagen til naboen, gjømte meg på min vanlige plass...Inni i en svær busk, da kom nabogutten kanskje 5 år eldre byksende ut fra fra ingensteds med ulvemaske på, jeg gaulte høyere en han som skulle skremme meg, og kasta meg på hue og ræva ut gjennom buska og landa bang utfor en mur på ræva...Alrdi vært så redd i heile mitt liv, satt bare å smågreit for meg sjøl :no:

Lenke til kommentar
Den ovnen i kjellern i  alene hjemme filmene var skumle saker

6800105[/snapback]

Var ikke du litt eldre enn "barn" da Alene Hjemme-filmene kom?

6800115[/snapback]

hmm jeg var vel 8.. jaja hmm kanskje det ikke var så skummelt alikevel, men jeg husker søstra sleit litt med å holde øynene åpne iallefall :p

Lenke til kommentar

Arcturus - Hufsa

Med gufs og hyl jeg visner marken

Ett uggent gys skiller ved og barken

Ser tilbake på frost og tåke

Natt som dag I evig våke

Gold kulde river

Mot lys jeg driver

Men alle glør dør der

Der hvor jeg hviler min bør

Alltid alene

Der finnes ingen som kan vandre med meg

Evig vinter er hva jeg er

Du er redd når jeg er nær

Sjelen søker evig varme

Alt den får en ensom harme

Markens grøde for all tid øde

Der jeg setter mitt spor

Min sorg et større enn ord

----

Husker at jeg syntes Hufsa var SKUMMEL. Og det synes jeg på en måte forsatt, ikke bare skummel... men JÆVLA trist. Altså, det eneste hun ønsker er noen å være sammen med, noen som kan varme henne.... men alt hun rører fryser. For en helt jævlig grusom skjebne... :(

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Husker at jeg syntes Hufsa var SKUMMEL. Og det synes jeg på en måte forsatt, ikke bare skummel... men JÆVLA trist. Altså, det eneste hun ønsker er noen å være sammen med, noen som kan varme henne.... men alt hun rører fryser. For en helt jævlig grusom skjebne... :(

6800861[/snapback]

Agreed! :cry:

Lenke til kommentar

Jeg var redd den derre svære maskina / roboten på Barne- TV som het "Bertha" eller noe. Grønn og stygg, men et Hufsa- aktig glis, og verdens verste sang ("Bertha, kjære Bertha...")

Og etter at jeg så en episode av Lokomotivet Thomas hvor det figurerte et spøkelsestog, var jeg ikke særlig glad i den serien heller. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg var redd den derre svære maskina / roboten på Barne- TV som het "Bertha" eller noe. Grønn og stygg, men et Hufsa- aktig glis, og verdens verste sang ("Bertha, kjære Bertha...")

Og etter at jeg så en episode av Lokomotivet Thomas hvor det figurerte et spøkelsestog, var jeg ikke særlig glad i den serien heller.  :roll:

6802720[/snapback]

ikke tull den sangen var jo drit kul husker enda da jeg gikk og sang den sangen 24timer i døgnet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...