Skurupu Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg var livredd for hekser. Gamle damer er fortsatt litt skumle. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kvikksand. Det var alltid så skummelt på film. :-(( Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hai,hufsa på mumitrollet,gamle folk og mørke skoger Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 klovner... og de gjør det fortsatt Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Den høye lyden på slutten av Brødrene Dahl. Herresatan, holdt på å drite på meg når den kom. *Trond Kirkvåg slipper den verdifulle vasen i gulvet* 100000 trompeter: "BABABABABAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!" Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Pompel og Pilt Det var skummelt. Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Brødrene Dahl. Var vett skremt da øynene i dette bilde flyttet på seg. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ow,03/09-2006 : 16:14]Hufsa fra Mummidalen 6795245[/snapback] Samme her faktisk. Også om natta når jeg skulle prøve å såve, så var mørket ganske skummelt. 6795260[/snapback] HAHAHA, samme her. Jeg gjømte meg under dyna Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det jeg var mest redd for når jeg var liten var lydene fra min storebror som lå i naborommet, han var veldig stygg, hadde sånn syndrom med rykninger og onanerte mye.. Og lagde høye lyder når ha så gjorde dette... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Selv var det ikke så veldig mye jeg var redd for som barn, men broren min var veldig redd for julenissen. Like morsomt hver julekveld! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hufsa. Skremmer meg enda. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Klovner, jeg har alltid vært livredd klovner! Selv I dag er jeg redd klovner! Jeg er i tillegg redd mørke skoger! Så worst case scenario for meg hadde vært en mørk skog med mange onde klovner i Endret 3. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Tja, jeg hadde noen koselige nabobarn, som likte å fortelle stakkars lille meg om all slags drauger og troll og gjenferd som selvfølgelig bodde på den lille øya jeg bor på. Å, og så nordlyset; de sa nemlig at det likte å spise barn på min alder. Å, en ting til; etter en mindre vellykket tur ned ei trapp på sakkosekk, var jeg redd for trapper. Endret 3. september 2006 av Lisø Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 julenissen, når jeg ble noen år eldre, var stemor værst. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Selv var det ikke så veldig mye jeg var redd for som barn, men broren min var veldig redd for julenissen. Like morsomt hver julekveld! 6798336[/snapback] Jeg klarte å mase meg til å få være julenisse en gang nettopp fordi søstra mi frika fullstendig ut når hun så meg ... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Som mange andre var Hufsa veldig skummel for meg, i tillegg så var ikke Hattifnattene de mest populære her i gården. Også lå jeg ofte våken fordi at jeg var livredd for at en Tyrannosaurus skulle trampe inn på rommet mitt Bok om dinosaurer til en 5-åring my ass. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har aldri vært redd noe spesiellt annet enn en episode jeg husker fra da jeg var 4 år eller noe sånnt (kan ikke ha vært stort eldre). Jeg og mamma var på en matbutikk som på den tia het Aka (nå er det Kiwi) og når vi skulle betale var det mange folk i kø fordelt på 3 kasser. Mamma gikk til den korteste køen, men dit ville ikke jeg, for hu som satt i kassa hadde svart hår og så ut som en heks og jeg syns hu så skikkelig skummel ut. Jo kortere køen ble jo mer livredd ble jeg mens jeg trygla mamma om at vi må bytte kø, men det ville hu ikke . Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 De derre kompostdyra i Fragglene var jævlige, likte ikke serien i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Gorgene i Fragle-berget for fan. Sykt skremmende. Og så må du ha den lyden som er på slutten av Brødrene-Dal. Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Gorgene var det skumleste!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå