Slonken Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 1.Haisommer, fikk tak i, og så deler av den som 9 åring, bada ikke i sjøen på 2-3 år. 2.han vaktmesteren i pompel og pilt 3.Hufsa Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg tålte aldri og se en hel eppisode av Pompel og Pilt når jeg var liten. Makan til surrealististisk, marerittaktig stemmning skal du lete lenge etter! Men ang. hva som skremmer folk idag er jeg enig med det Steffyboy sa - ting man hele livet har forbundet med uskyldighet, som plutselig blir unaturlige/skumle. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var redd for kopien av maleriet "skrik", som hang ved siden av toalettet til tanten min. Schummelt. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 HUFSA fra mummitrollet!! også de andre små fyrene som alltid kom fram når det lynte..hattifnatter tror jeg de het har hatt flere mareritt om dem.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Hufsa Djevelen Spøkelser Klovner Mutanter Cykloper Endret 3. september 2006 av superseven Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg tålte aldri og se en hel eppisode av Pompel og Pilt når jeg var liten. Makan til surrealististisk, marerittaktig stemmning skal du lete lenge etter! 6793544[/snapback] Pompel & Pilt har vært ute på DVD lenge nå. Da jeg var liten skjønte jeg ingenting av showet (det gikk egentlig en god stund før min tid), men nå er det faktisk noe av det morsomste jeg vet. Det er så drøyt og surrealistisk og sprøtt at man bare sitter og ler seg ihjel og lurer på hvem faen som fant ut at dette var egnet for barne-tv ... Du får den vel for en hundrings mange steder. Anbefales. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva refleksjonshinnene satt i. Fant det aldri ut, sprang bare inn igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ting som beveget seg utenfor vinduet om natta, og torden og lyn var ikke akkurat greia for meg Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 HUFSA fra mummitrollet!! også de andre små fyrene som alltid kom fram når det lynte..hattifnatter tror jeg de het har hatt flere mareritt om dem.. 6793724[/snapback] Second that! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hufsa var jeg dritredd for, husker jeg. Og hattifnattene. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Den høye lyden som alltid kom på slutten av Brødrene dal, var scary. Og vampyren i tv2kalendern... Endret 3. september 2006 av Nikkor Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 *Hufsa *Lyden, og stemmen til fortelleren i Brødrene Dal. Samt div. greier ellers i seriene *The Julekalender Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Orker ikke skrive ned alt det jeg var redd for, men det var noe annet jeg ville si. Omtrent når tror du filmen kommer til å være ferdig? Høres ut som et veldig lovende konsept, og jeg gleder meg til å se filmen. Ønsker masse lykke til! 6792884[/snapback] om en måned begynner vi med filmukene på skolen (går medier og kommunikasjon andreåret) så regner med om rundt to måneder. jeg kan gjenlive tråden med link når den er ferdig btw, jeg var også livredd hufsa! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nissen Klovner Trollene i Fraglerne Lenke til kommentar
roht Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tru det eller ei, eg var redd for julenissen. (Ein sånn "robot" julenisse som stod på kjøpesenteret og bevegde litt på armene sine) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Trollene i Fraglerne De glemte jeg også ;o De heter noe spesiellt, men husker ikke hva. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Den høye lyden som alltid kom på slutten av Brødrene dal, var scary. Og vampyren i tv2kalendern... 6793967[/snapback] Ja, stemmer. Han var jeg også redd for ^^. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var livredd for dodraugen. Tro det eller ei, men når jeg var liten var jeg livredd for at noe skulle komme og glefse til når jeg satte meg ned på skåla. Ellers var jeg livredd for hufsa og hattifnattene. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 The Black Cauldron. Bukkekongen. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hufsa og klovner. Klovner er jeg fortsatt redd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå