Gå til innhold

Hva skremte deg mest som barn?


Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tålte aldri og se en hel eppisode av Pompel og Pilt når jeg var liten. Makan til surrealististisk, marerittaktig stemmning skal du lete lenge etter!

 

Men ang. hva som skremmer folk idag er jeg enig med det Steffyboy sa - ting man hele livet har forbundet med uskyldighet, som plutselig blir unaturlige/skumle.

 

 

:cry:

Lenke til kommentar
Jeg tålte aldri og se en hel eppisode av Pompel og Pilt når jeg var liten. Makan til surrealististisk, marerittaktig stemmning skal du lete lenge etter!

6793544[/snapback]

Pompel & Pilt har vært ute på DVD lenge nå. Da jeg var liten skjønte jeg ingenting av showet (det gikk egentlig en god stund før min tid), men nå er det faktisk noe av det morsomste jeg vet. Det er så drøyt og surrealistisk og sprøtt at man bare sitter og ler seg ihjel og lurer på hvem faen som fant ut at dette var egnet for barne-tv ... Du får den vel for en hundrings mange steder. Anbefales.

Lenke til kommentar
Orker ikke skrive ned alt det jeg var redd for, men det var noe annet jeg ville si.

 

Omtrent når tror du filmen kommer til å være ferdig?

Høres ut som et veldig lovende konsept, og jeg gleder meg til å se filmen.

 

Ønsker masse lykke til!

6792884[/snapback]

om en måned begynner vi med filmukene på skolen (går medier og kommunikasjon andreåret) så regner med om rundt to måneder.

jeg kan gjenlive tråden med link når den er ferdig :)

 

btw, jeg var også livredd hufsa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...