Gå til innhold

Hva skremte deg mest som barn?

Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble altid redd når jeg gikk på barneskolen, og jeg hørte brannbilene føk ut med fulle sirener (de holdt hus ikke langt fra skolen).

En syk tanke som altid fikk meg til å tenke at det var vårt hus som brant!! Og det var skremende nok for min del... ;)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Jeg var redd for:

Varulver: Bestemor skremte meg alltid med at det var folk med hår i hele annsiktet og at disse ble satt ut til ulvene i gamle dager. Jeg fikk ikke sove ordentlig på noen uker etterpå.

Kannibaler: Farmoren min fortalte at folk i Stillehavet og Afrika spiste hverandre. Dette ga meg også noen søvnløse uker.

Vampyrer: Vet ikke hvordan jeg ble redd for dette

Hufsa: Hvem var vel ikke redd for henne?

Lenke til kommentar

Var litt redd for en gammel psykotisk nabo som bodde i et nedslitt hus.. Han brukte å springe etter oss viftende med staven i den ene handen..

Mørke kjellere liker jeg ikke den dag i dag.. Bestefars kjeller på landet var et mareritt..

Så må vi ikke glemme julenissen, den mest skremmende skikkelsen som noen gang har satt sine bein på denne jord.. Noe i denne genren..

04019-3.jpg

Lenke til kommentar
Jeg var så enormt redd for et program på barnetv, men husker ikke hva det het. Gikk vel rundt 1992-1993 og det var 2 dukker, den ene var en tynn gul en som ligna en banan og husker ikke den andre. Var det noe med ernie eller bernt eller noe?

6793384[/snapback]

var også redd for de, fy faen de var skumle as! :omg:

Lenke til kommentar
Jeg var så enormt redd for et program på barnetv, men husker ikke hva det het. Gikk vel rundt 1992-1993 og det var 2 dukker, den ene var en tynn gul en som ligna en banan og husker ikke den andre. Var det noe med ernie eller bernt eller noe?

6793384[/snapback]

Det gikk vel på sesamstasjon, og det var Bernt og Erling. :D De eide.

Det som skremte meg mest som barn var hattifnottene(de komdom lignende skapningene) i mumidalen. Brødrene Dahl stiller også sterkt (utrolig nok).

Lenke til kommentar

Var ikke redd hufsa, men nå gikk den serien kanskje litt for sent i min barndom. De fleste husker gorgene som det skumleste fra Fraglene, men jeg synes det jævligste med den serien var episoden med den Fryktelige Tunnelen. Skremte grundig vettet av meg. Ellers var jeg selvsagt redd for at det skulle komme noe ut fra døra inne i gangen som jeg måtte forbi når jeg skulle inn på soverommet.

EDIT. Elmo: Spøkelsesepisoden i Brødrene dal? (uhuuuu) :p

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...