Skarstard Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg var alltid redd Huffsa fra mumi trollet. Hver gang den kom så spilte di en skikkelig creepy melodi ^^ 6792578[/snapback] Grøss, husker jeg gjemte meg hver gang hun(?) var på TV. 1. Hufsa. 2: Klovner. 3. Pompel og Pilt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Reparere.. papparere..! Husker jeg var veldig redd for å komme bort fra foreldrene/forelderen da vi var ute på "byen" og gikk også, forresten. Worst case scenario var da jeg plutselig gikk bortover med en annen mann som fra froskeperspektiv lett kunne forveksles med min far. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg var alltid redd Huffsa fra mumi trollet. Hver gang den kom så spilte di en skikkelig creepy melodi ^^ 6792578[/snapback] jeg var ogsaa dritredd hufsa 6792593[/snapback] Fantes ikke noe værre enn Hufsa, gjorde Mummidalen til et hælvete. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Ble altid redd når jeg gikk på barneskolen, og jeg hørte brannbilene føk ut med fulle sirener (de holdt hus ikke langt fra skolen). En syk tanke som altid fikk meg til å tenke at det var vårt hus som brant!! Og det var skremende nok for min del... Endret 3. september 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 jeg var faktisk rå redd kongler når jeg var sneip...ikke spør meg hvorfor Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg var redd for: Varulver: Bestemor skremte meg alltid med at det var folk med hår i hele annsiktet og at disse ble satt ut til ulvene i gamle dager. Jeg fikk ikke sove ordentlig på noen uker etterpå. Kannibaler: Farmoren min fortalte at folk i Stillehavet og Afrika spiste hverandre. Dette ga meg også noen søvnløse uker. Vampyrer: Vet ikke hvordan jeg ble redd for dette Hufsa: Hvem var vel ikke redd for henne? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Orker ikke skrive ned alt det jeg var redd for, men det var noe annet jeg ville si. Omtrent når tror du filmen kommer til å være ferdig? Høres ut som et veldig lovende konsept, og jeg gleder meg til å se filmen. Ønsker masse lykke til! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Heffalompen.:-((( Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var litt redd for en gammel psykotisk nabo som bodde i et nedslitt hus.. Han brukte å springe etter oss viftende med staven i den ene handen.. Mørke kjellere liker jeg ikke den dag i dag.. Bestefars kjeller på landet var et mareritt.. Så må vi ikke glemme julenissen, den mest skremmende skikkelsen som noen gang har satt sine bein på denne jord.. Noe i denne genren.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg var livredd for en sånn helt blå dau fyr som var nedi ei luke i en brødrene dahl episode. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Var redd for et spøkelse kalt "Hufsa", klover og "The muphets show" (er enda redd dem). Endret 3. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg var så evig redd nåsånen(?) i The Julekalender! Herregud, jeg pissa nesten på meg når den ene nissen står å pisser(to stråler ) og så kommer han med gevær! DA var jeg redd! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg var så enormt redd for et program på barnetv, men husker ikke hva det het. Gikk vel rundt 1992-1993 og det var 2 dukker, den ene var en tynn gul en som ligna en banan og husker ikke den andre. Var det noe med ernie eller bernt eller noe? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg var så enormt redd for et program på barnetv, men husker ikke hva det het. Gikk vel rundt 1992-1993 og det var 2 dukker, den ene var en tynn gul en som ligna en banan og husker ikke den andre. Var det noe med ernie eller bernt eller noe? 6793384[/snapback] var også redd for de, fy faen de var skumle as! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg var så enormt redd for et program på barnetv, men husker ikke hva det het. Gikk vel rundt 1992-1993 og det var 2 dukker, den ene var en tynn gul en som ligna en banan og husker ikke den andre. Var det noe med ernie eller bernt eller noe? 6793384[/snapback] Det gikk vel på sesamstasjon, og det var Bernt og Erling. De eide. Det som skremte meg mest som barn var hattifnottene(de komdom lignende skapningene) i mumidalen. Brødrene Dahl stiller også sterkt (utrolig nok). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Var ikke redd hufsa, men nå gikk den serien kanskje litt for sent i min barndom. De fleste husker gorgene som det skumleste fra Fraglene, men jeg synes det jævligste med den serien var episoden med den Fryktelige Tunnelen. Skremte grundig vettet av meg. Ellers var jeg selvsagt redd for at det skulle komme noe ut fra døra inne i gangen som jeg måtte forbi når jeg skulle inn på soverommet. EDIT. Elmo: Spøkelsesepisoden i Brødrene dal? (uhuuuu) Endret 3. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mumi trollet er den mest geniale barne serien som har gått da Tenk deg så mange barn som både har blitt gledet og skremt av dem Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Den derre "Hufsa" i mumitrollet. Herlighet og jeg var redd for hun.. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Når jeg var liten holdte jeg på å drepe meg selv med elektrisitet, noe som jeg ikke husker vel og merke. Dette har likevell satt en støkk i meg, og i dag har jeg problemer med f.eks. strømgjerder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå