Gå til innhold

Hva skremte deg mest som barn?

Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var alltid redd Huffsa fra mumi trollet. Hver gang den kom så spilte di en skikkelig creepy melodi ^^

6792578[/snapback]

jeg var ogsaa dritredd hufsa :hmm:

6792593[/snapback]

Mye som er OfTopic. Men faen vi er jo i OT baren da... :!:

En venn av meg var redd Hufsa han og... Hehe :!:

Jeg var redd Hattifnattene. Og det rare som Grodde under huset i kjellern til MumiHuset i en Episode.

Jeg var redd for spøkelser, likte ikke og gå i mørke rom. :dontgetit:

Jeg var redd for og IKKE våkne opp når jeg sovnet. JEg lurte på "når sovner egentlig jeg?". :ph34r:

Jeg så en dokumentar om Lavautbrudd da jeg var liten. Jeg tenkte om at lava kunne komme dit jeg bodde. :cry:

I drømmene handler det om og "dette" fra høye ting. Men jeg bruker og drømme at jeg flyr, og drømme om å fly er altid artig... :love:

Drømte her en dag at viss jeg "hinka" bare på 1 fot og vifta med den andre så fløy jeg bare når jeg gjorde dette. Da visste jeg at det var en drøm. Tror jeg var på Røst da, men hjemmbygda mi var godt resenpentert der... :roll:

Nokk om det.. :thumbup:

Paranoide greier er ypperlig og feste på film. Feks jeg tror at dere alle er roboter og aliens for bare just 2 år siden (var 16 år)... :confused:

Sliter enda med det... Jeg trodde jeg var den eneste mennesket på jorden.

Alt annet var "stage" som fra "The Trumanshow"...

Sliter enda... :confused:

Jeg mistet Reddheten min da jeg var 12 år... Ble ikke redd skume filmer etter det. Men det kommer av og til etter det.. ER visst kvitt det nå... :huh:

OG JEG er redd "Stråling" spessielt Radar stråling, alle former for stråling som er høyere enn 2 GHz... Gamma, Alfa, Beta... :ohmy:

Tørr ikke og stå oppe med radarstasjonen her jeg bor.. ER redd som fy..

Men en dude som jobber der sier at strålingen ikke treffer rundt der oppe og i bygda... (litt SKEPTISK).

Redd og være lenge på havet..

Snakkes gutter Kjeder meg, skal ringe en bombetrussel til skolen min i morgen og blåse en fjernstyrt bombe med chillipulver i ventilasjonsannlegget.

:dremel: har mekka noe Spennende (bare kødda).

Jeg er syk? Syyyk.. :confused::confused:

Endret av narutofan
Lenke til kommentar
Jeg hadde en episode jeg husker godt hvor jeg var livredd. Det var en høstnatt og vinduet sto på gløtt. I vinduet sto det samt en coca-cola boks som danser når foreks du klapper eller blåser inn i sensoren. Den natten var det forferdelig med vind samt lyn og torden. Når jeg våknet så ser jeg på vinduet og metallpersiennen blafrer og jeg hører lyden av den roboten - samtidig som lynet lyser igjennom persiennen. Jeg løp ut av sengen og det hele endte opp med at min far måtte ligge i min seng mens jeg sov trygt sammen med moderen.. Var helt jævlig husker jeg og sov vel en uke inne på mine foreldre sitt rom.

7280531[/snapback]

HAHA. Fyfaen Det har vært en GOD sketsj. Den mååå bare lages...

Husker den colaroboten jeg og..

Lenke til kommentar
Haifrykten sitter godt i ennå, men er ikke fullt så livredd for dinosaurer lenger :!:

7290114[/snapback]

Ja ikke rart det, det vrimler jo med hvithaier i Oslofjorden og i Nordsjøen... ;)

7290171[/snapback]

Ja, du kan jo aldri være sikker :!: Var dritredd når jeg bada i Hellas og, selv om guiden påsto at det ikke fantes hai der.. Tror jeg ikke no på! :blush: Bader aldri lenger, men det skyldes vel også en generell frykt for vann, og at jeg ikke har kontroll på/ser alt under meg.

Lenke til kommentar

På en av mummi filmene, fant de en magiskhatt. så gjemte mummi seg i den da de lekte hjemsel, og da han kom ut var han forvandlet til et monster. :dontgetit: Så trodde ikke mummi mamma eller mummi pappa på han når han sa at han var mummi. :dontgetit:

Jeg var sikkelig redd for at det skulle henne med meg :ermm: å at ingen ville tro på meg, så jeg måtte leve som et monster resten av livet, helt alene.

Lenke til kommentar
På en av mummi filmene, fant de en magiskhatt. så gjemte mummi seg i den da de lekte hjemsel, og da han kom ut var han forvandlet til et monster.  :dontgetit:  Så trodde ikke mummi mamma eller mummi pappa på han når han sa at han var mummi.  :dontgetit: 

Jeg var sikkelig redd for at det skulle henne med meg  :ermm:  å at ingen ville tro på meg, så jeg måtte leve som et monster resten av livet, helt alene.

7294095[/snapback]

awww. *klappe på hodet* :love:

Lenke til kommentar

Det som skremte meg mest var filmen De levendre døde 2 :)

Tror det var den.. Når kom den ut?

Iallefall så var jeg liten og så den sammens med brodern, og jeg husker enda en scene fra den filmen, og har ikke sett den siden da :)

Var ikke mange år gammel, men hadde mareritt om scenen.

Var en fyr som spølte opp annsiktet på en annen person slik at alt gørret i annsiktet sprutet utover.. :p

Lenke til kommentar

Da jeg var ca. 5-6 år satt jeg å så på holmgang (litt rart for en 6 åring men men :p ) der var det en diskusjon om en spåmann som spådde at tredje verdenskrig kunne komme når som helst :no: . Jeg viste ikke helt hva en verdenskrig var så jeg tok det ganske bokstavelig, altså at det var krig absolutt over alt.

Så jeg begynnte å tenke på måter å slippe unna krigen.

Tenkte på å gjemme meg i kjelleren eller noe sånt, men siden det var krig over alt så ville de sikkert ransake huset vårt og finne meg i kjeller :no: .

Så jeg fant ut at jeg måtte skynde meg å bli astronaut før krigen begynnte, så jeg kunne dra opp i verdensrommet til krigen var over :blush: .

Lenke til kommentar
Jeg var alltid redd Huffsa fra mumi trollet. Hver gang den kom så spilte di en skikkelig creepy melodi ^^

6792578[/snapback]

Me 2 :wee:

Når jeg ble litt eldre(sånn i 8-9-års alderen, var jeg og søstra mi(var vel da en 5-6 år, hu) hjemme alene i et svært hus(farfar's) en sen høstkveld, og gjorde den genistreken å se buffy akkuratt i den skumleste episoden ever.(Den med de flygende hjertestelende tingene for de som vet noe om serien) Får fortsatt frysninger når jeg tenker på de der.

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Søstra mi var redd for Himalaya-fjellene. Hun ble så redd en gang vi skulle overnatte hos noen venner at hun måtte bli henta. Hehe.

Ellers var det jo mye skummelt på Mummitrollet. Det der spøkelsesskipet, Hattifnattøya, Hufsa, trollmannens hatt ++.

Og en spøkelseshistorie som handlet om en mann som var blitt murt inne i veggen, og da de banket på og spurte om det var noen der, svarte han "slipp meg ut!". Etter det var jeg alltid redd for å banke på veggen når jeg var alene hjemme.

Lenke til kommentar
Søstra mi var redd for Himalaya-fjellene. Hun ble så redd en gang vi skulle overnatte hos noen venner at hun måtte bli henta. Hehe.

Ellers var det jo mye skummelt på Mummitrollet. Det der spøkelsesskipet, Hattifnattøya, Hufsa, trollmannens hatt ++.

Og en spøkelseshistorie som handlet om en mann som var blitt murt inne i veggen, og da de banket på og spurte om det var noen der, svarte han "slipp meg ut!". Etter det var jeg alltid redd for å banke på veggen når jeg var alene hjemme.

7314042[/snapback]

Hvem driver å banker i vegger da? :dontgetit:

var btw også redd for hufsa, da jeg var liten og hadde vært hos "dama" som bodde rett ved siden av her, så måtte jeg gå forbi en liten skogbit.. turte aldri å se mot den fordi hufsa kunne komme ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...