Gå til innhold

Hva skremte deg mest som barn?

Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

Jeg var ekstremt redd for å gå alene nede i kjelleren. Var også redd for å gå alene i skogen når var mørkt(var ofte til en kompis som jeg tok en snarvei gjennom skogen for å komme til, ble mørkt når jeg skulle hjem). Var også ekstremt paranoid på den tiden, og var da redd for å møte på skumle rovdyr som bjørn hele tiden.

Og så klart: Hufsa, the one and only.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en episode jeg husker godt hvor jeg var livredd. Det var en høstnatt og vinduet sto på gløtt. I vinduet sto det samt en coca-cola boks som danser når foreks du klapper eller blåser inn i sensoren. Den natten var det forferdelig med vind samt lyn og torden. Når jeg våknet så ser jeg på vinduet og metallpersiennen blafrer og jeg hører lyden av den roboten - samtidig som lynet lyser igjennom persiennen. Jeg løp ut av sengen og det hele endte opp med at min far måtte ligge i min seng mens jeg sov trygt sammen med moderen.. Var helt jævlig husker jeg og sov vel en uke inne på mine foreldre sitt rom.

Også må jeg vel legge til Hufsa... Skremmende skapning!

- hsds

Lenke til kommentar

Min verste frykt var og er vel kanskje fortsatt ->

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
gremlins.jpg

tror jeg så denne filmen når jeg var 7 år, og har aldri sovet så dårlig på flere måneder etterpå =(

Var også ganske redd da jeg våknet en dag(sov med vinduet åpent på sommeren) og fant en av skrivebords skuffene åpen med en stor avføring i den...Trodde det var en kjempe-flaggermus som hadde kommet og driti i skuffen min noen måneder etter at det hadde skjedd. Lurer enda på hvem som må ha gått i søvne eller hva som skjedde :!:

Lenke til kommentar
En diger bjør fra en tegnefilm som het Silver eller noe. Den handlet om hunder som sloss mot bjørner eller noe sånnt.

Nå fikk jeg faktisk veldig lyst til å finne den filmen igjenn :p

7287304[/snapback]

Bjørnen het ikke Silver, men hadde et japansk navn. Det er en lang serie. Serien heter Silverfang. :)

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...