.tomf Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg var ekstremt redd for å gå alene nede i kjelleren. Var også redd for å gå alene i skogen når var mørkt(var ofte til en kompis som jeg tok en snarvei gjennom skogen for å komme til, ble mørkt når jeg skulle hjem). Var også ekstremt paranoid på den tiden, og var da redd for å møte på skumle rovdyr som bjørn hele tiden. Og så klart: Hufsa, the one and only. Endret 14. november 2006 av TomFu Lenke til kommentar
hsds Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg hadde en episode jeg husker godt hvor jeg var livredd. Det var en høstnatt og vinduet sto på gløtt. I vinduet sto det samt en coca-cola boks som danser når foreks du klapper eller blåser inn i sensoren. Den natten var det forferdelig med vind samt lyn og torden. Når jeg våknet så ser jeg på vinduet og metallpersiennen blafrer og jeg hører lyden av den roboten - samtidig som lynet lyser igjennom persiennen. Jeg løp ut av sengen og det hele endte opp med at min far måtte ligge i min seng mens jeg sov trygt sammen med moderen.. Var helt jævlig husker jeg og sov vel en uke inne på mine foreldre sitt rom. Også må jeg vel legge til Hufsa... Skremmende skapning! - hsds Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Husker jeg var pissredd slike biler som kjørte rundt av seg selv med sirene. Motorsykler og annet slikt også. Det var jævlig, for det var noen av favorittlekene mine, men jeg var pissredd Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Min verste frykt var og er vel kanskje fortsatt -> Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor tror jeg så denne filmen når jeg var 7 år, og har aldri sovet så dårlig på flere måneder etterpå =( Var også ganske redd da jeg våknet en dag(sov med vinduet åpent på sommeren) og fant en av skrivebords skuffene åpen med en stor avføring i den...Trodde det var en kjempe-flaggermus som hadde kommet og driti i skuffen min noen måneder etter at det hadde skjedd. Lurer enda på hvem som må ha gått i søvne eller hva som skjedde :!: Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Var redd for traktorer når jeg var yngre ^^ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Pompel og Pilt. Brenn! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Var redd for at Gud skulle se på mens jeg nappa :!: Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Brødrene Dahl. Var vett skremt da øynene i dette bilde flyttet på seg. 6797635[/snapback] No shit sherlock! Har varige men enda Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Grusomme Gabriel...Når han kom opp av vannet, holdt jeg på å dø! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Bert fra Sesam Stasjon, husker jeg var livredd for han når jeg var mindre Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Mørke menn... Liten rasist som liten tror eg.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jentelus og mørket. :!: Endret 14. november 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hufsa i mummidalen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Husfa og hattifnattene på mumitrollet uten tvil. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg var redd for å gå i kjelleren alene, etter at jeg hørte den vitsen om han gutten som satt i skapet og spiste snørr Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg så exorcisten når jeg var 9. Skremte vannet av meg Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 En diger bjør fra en tegnefilm som het Silver eller noe. Den handlet om hunder som sloss mot bjørner eller noe sånnt. Nå fikk jeg faktisk veldig lyst til å finne den filmen igjenn Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) En diger bjør fra en tegnefilm som het Silver eller noe. Den handlet om hunder som sloss mot bjørner eller noe sånnt. Nå fikk jeg faktisk veldig lyst til å finne den filmen igjenn 7287304[/snapback] Bjørnen het ikke Silver, men hadde et japansk navn. Det er en lang serie. Serien heter Silverfang. Endret 14. november 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Filmen om Noas Ark og Hufsa fra Mummitrollserien. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jurassic Park og Haisommer var det som hjemsøkte meg i min barndom. Haifrykten sitter godt i ennå, men er ikke fullt så livredd for dinosaurer lenger :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå