MyBigMouth Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Noen som skulle hatt noen live opptak fra quarten. Leter spesiellt etter Everlong med Foo's, men alt annet er en bonus. Slik jeg har forstått det, så kan man på lik linje dele musikk, som man kan dele bilder, siden de er et offentlig objekt, i forhold til live performance. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nrk har vel det. Vet ikke om det går ann å streame fra deres nett-tv men det er verdt forsøket . Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Slik jeg har forstått det, så kan man på lik linje dele musikk, som man kan dele bilder, siden de er et offentlig objekt, i forhold til live performance. 6792342[/snapback] Kan man det hvis det er foto og båndopptak restriksjoner også? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Slik jeg har forstått det, så kan man på lik linje dele musikk, som man kan dele bilder, siden de er et offentlig objekt, i forhold til live performance. 6792342[/snapback] Kan man det hvis det er foto og båndopptak restriksjoner også? 6792780[/snapback] Du får jo ha med kamera og mobil inn....så... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du får jo ha med kamera og mobil inn....så... 6793557[/snapback] Tenkte mer generellt... Regner med at festivaler er en annen sak...bare lurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå