kurt7 Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 hei jeg har nye online adsl fra telenor. jeg deler oppkobling med router unex iso 50p. jeg har lastet ned siste firmware,jeg får ikke til filoverføring,stemme og video overføring på messenger.kan noen veilede meg hilsen kurt _________________ [ Denne Melding var redigert av: kurt7 på 2002-11-02 02:29 ] Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hmm.. Eg har samme routeren.Det er innebygd brannmur i routeren.. Derfor får du ikke til filoverføringer! Eg har samme router selv.. Og visst du skal motta filer over mIRC så går det IKKE!! :sad: Har ikke funnet ut enda hvordan man disabler brannmuren! :=( Lenke til kommentar
kurt7 Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 viss du laster ned siste firmware kan du gjøre visse forandringer ,men jeg vet ikke vordan Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Gå innpå Virtual server settings, trykk på DMZ i rulleboksen og skriv endinga i ipen din, da gjelder ikke firewallen for deg. Du er liksom utfor routeren. Funka for meg når jeg skulla lage server på Counter Strike. Lenke til kommentar
kurt7 Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 kan noen skrive en veiledning hvordan og hvor disse portene åpnes [ Denne Melding var redigert av: kurt7 på 2002-11-02 02:30 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå