Gå til innhold

Mesterhjernen Toska.. ehh.

Nuffern

Anbefalte innlegg

Hvis han virkelig er en mesterhjerne, hvorfor ble han tatt?

6796143[/snapback]

Ble vel tatt fordi politiet hadde vært borti han før ... Noe som også gjelder de fleste tiltalte og dømte. Hadde disse vært helt cleane før ranet ville politiet hatt en nesten umulig oppgave med å løse saken.

6828302[/snapback]

han ble faktisk tatt i italia mens italiansk politi lyttet på en telefon så kom plutselig feil man på telefonen alas Tosken og han snakket om ranet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6796143[/snapback]

Ble vel tatt fordi politiet hadde vært borti han før ... Noe som også gjelder de fleste tiltalte og dømte. Hadde disse vært helt cleane før ranet ville politiet hatt en nesten umulig oppgave med å løse saken.

6828302[/snapback]

han ble faktisk tatt i italia mens italiansk politi lyttet på en telefon så kom plutselig feil man på telefonen alas Tosken og han snakket om ranet

6834564[/snapback]

Han blei da tatt i Spania!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6796143[/snapback]

6828302[/snapback]

6834564[/snapback]

Han blei da tatt i Spania!

6837860[/snapback]

Jaja Spania ...Italia ...den er så nær at den må man kunne godta :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
for å få 40000 poser M&M vel :shrug: , tenk så sykt det ville vært deilg å å sitte å spise sjokolade 24/7 på cella :dribble:

6796161[/snapback]

Han er kanskje ikke så dum. Kommer sikkert til å bruke M&M-posene til å bytte til seg andre ting inne i fengselet. Leste om en dude som startet med en stor rød binders, og til slutt hadde han et hus. Kanskje Toska kan bytte slik at han får en normal garderobe.

6796235[/snapback]

vel, han hadde 1års leie av et hus. ikke huset! det er merkelig hvordan en fjær blir til 10

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-95147
- Politiet lyg

Toska er sikker i sin sak om at det var han som tipsa politiet om kor maleria var: ”Sjølvsagt var det meg. Eg er jo meisterhjernen! Eg har venta lenge med å fortelja kor bileta var fram til ein passande dusør dukka opp” fortel Toska i eit intervju. Han har òg ein teori om kvifor politiet seier det ikkje var Toska som tipsa: ”Dei vil ha sjokoladen sjølv!” seier han.

Store planar for sjokoladen

Og kva har han så tenkt å gjera med sjokoladen? Toska har fleire planar. ”Eg kan jo ikkje spisa all sjokoladen før han går ut på dato, men eg antek at eg, med litt hjelp frå advokaten min, klarer halvparten innan to år. Resten er eg ikkje heilt sikker på. Det er mogleg at eg kler cella mi med sjokolade, for å få litt god lukt og litt farge der, for tru meg: fengselsceller er keisame! Og eg reknar med at eg kjem til å vera i cella ei stund. He-he” fortel ein glad og nøgd Toska.

Advokaten får endeleg betaling

Advokat Øystein Storrvik er glad på vegne av klienten sin. ”Jo, David har alltid vore glad i sjokolade, og me trur han kjem i sitt rette element med ei celle laga av sjokolade. Han har óg tenkt å betala meg med sjokolade, noko eg og ungane mine set stor pris på! Advokatjobbing gjer så utruleg lite inntekt at eg er gla for å gje dei tolv ungane mine litt mat på bordet.”

Politiet positive

Politiet seier på si side at dei ynskjer å leggja seg opp i sjokoladedusøren til Toska. Dei seier dei bryr seg fint lite om kva fangane har med seg inn i cella, så lenge det ikkje er heimebrent. Fangane har óg lov å innreda cella si som dei sjølv vil, og ser derfor ikkje noko problem med at Toska har sjokolade på veggane. ”Ein annan dekorerte cella med dynamittkubbar. Ein har jo kvar sin smak, og vi legg oss ikkje opp i sånn” seier ein anonym talsmann for politiet.

Til slutt ynskjer Toska å leggje til, at viss noko sjokolade vert til overs, ser han ikkje noko imot å donera litt til trengande barn i Afrika.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...