Gå til innhold

Mesterhjernen Toska.. ehh.

Nuffern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det at han åpnet den sjokoladen på den måten må være noe av det morsomste jeg har sett!! hahahaha

Og den hjelmen da, hvorfor valgte han å bruke den, nei detta var morsomt du.

6796308[/snapback]

fordi ingen skulle skyte han vel.

6797696[/snapback]

Bare jeg som kjenner de mørke vibbene fra sarkasme?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Haha! Selveid med den melkesjokoladen! Greier å gjennomføre et ran, men ikke åpne en sjokolade.. :D

6796847[/snapback]

Hvor står det eller vises det at han ikke greier å åpne den sjokoladen?

Selv ser ikke ikke helt humoren i detta.

6796887[/snapback]

Ser jo ut som han ikke greier det.. Må jo klore å bite å slite å rive i den da :!: Synes det var gøy jeg! Gledesdrepere ass!

Lenke til kommentar
Haha! Selveid med den melkesjokoladen! Greier å gjennomføre et ran, men ikke åpne en sjokolade.. :D

6796847[/snapback]

Hvor står det eller vises det at han ikke greier å åpne den sjokoladen?

Selv ser ikke ikke helt humoren i detta.

6796887[/snapback]

Ser jo ut som han ikke greier det.. Må jo klore å bite å slite å rive i den da :!: Synes det var gøy jeg! Gledesdrepere ass!

6797901[/snapback]

Enig :dontgetit: , vi må få lov til å le av wannabe normenn som kler seg I lusekofte og spiser melkesjokolade for å virke folkelige :tease:

Edit: Husker noen det klippet fra Rikets Røst hvor Otto Jespersen tilbød Toska en plate melkesjokolade hvis han tilstod? :!:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

toska ble kalt mesterhjernen pga sjakk etter hva jeg forstod.

tviler på han går rundt i det kriminelle miljøet og sier her jeg DAZ MASTERBRAIN who the fokk are u?

er nok avisene som fyrer det opp fordi det selger veldig bra, og dere fnyzer og skratter.

lett å gjennomskue avisene, beste måten er å ikke lese dem.

det er 1 ting som er løye med det bildet "nosjk"

sjokoladenyetere "vet" at av og til, det kan hende så spiller sjokolade papiret deg et puss.

kan også være at Hr. meister valgte å spise sjokoladen fra papiret, så han slapp å få sjokolade på hendene. fordi da ville gjerne politiet nektet han å skrive under på ting, låne blyant. nekte ham tørkepapir fordi han kunne starte brann etc. sånn kan en forsette i med og motvind til ordene gjøre toska til smart eller mindre smart. uansett så får nok dere aldri vite noe særlig om toska.

Lenke til kommentar

Så prøver media etter beste evne og fremstille han dumt da.

Tar du innom vg.no de tar de verste bildene de kan finne av

han, han ser jo ut som en ape av og til.

hadde man tatt bilder av en tilfeldig person, og hva han gjør en hel dag, hadde man endt ut med mye morsomt.

Lenke til kommentar
Mulig det har noe å gjøre med at han har på seg håndjern? lettere å rive opp med munnen enn å vri håndleggene så pakken åpner seg vil jeg tro..

edit: ved nærmere ettersyn ser jeg faktisk ikke håndjern. Hehe

6811237[/snapback]

Med nærmere ettertanke kan det jo blitt brukt photoshop.. Slik de har gjort med bakgrunnen... Clone-verktøy.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hvis han virkelig er en mesterhjerne, hvorfor ble han tatt?

6796143[/snapback]

Ble vel tatt fordi politiet hadde vært borti han før ... Noe som også gjelder de fleste tiltalte og dømte. Hadde disse vært helt cleane før ranet ville politiet hatt en nesten umulig oppgave med å løse saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...