pizzafordi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ja, det at han åpnet den sjokoladen på den måten må være noe av det morsomste jeg har sett!! hahahaha Og den hjelmen da, hvorfor valgte han å bruke den, nei detta var morsomt du. 6796308[/snapback] fordi ingen skulle skyte han vel. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ja, det at han åpnet den sjokoladen på den måten må være noe av det morsomste jeg har sett!! hahahaha Og den hjelmen da, hvorfor valgte han å bruke den, nei detta var morsomt du. 6796308[/snapback] fordi ingen skulle skyte han vel. 6797696[/snapback] Bare jeg som kjenner de mørke vibbene fra sarkasme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Haha! Selveid med den melkesjokoladen! Greier å gjennomføre et ran, men ikke åpne en sjokolade.. 6796847[/snapback] Hvor står det eller vises det at han ikke greier å åpne den sjokoladen? Selv ser ikke ikke helt humoren i detta. 6796887[/snapback] Ser jo ut som han ikke greier det.. Må jo klore å bite å slite å rive i den da :!: Synes det var gøy jeg! Gledesdrepere ass! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Haha! Selveid med den melkesjokoladen! Greier å gjennomføre et ran, men ikke åpne en sjokolade.. 6796847[/snapback] Hvor står det eller vises det at han ikke greier å åpne den sjokoladen? Selv ser ikke ikke helt humoren i detta. 6796887[/snapback] Ser jo ut som han ikke greier det.. Må jo klore å bite å slite å rive i den da :!: Synes det var gøy jeg! Gledesdrepere ass! 6797901[/snapback] Enig , vi må få lov til å le av wannabe normenn som kler seg I lusekofte og spiser melkesjokolade for å virke folkelige Edit: Husker noen det klippet fra Rikets Røst hvor Otto Jespersen tilbød Toska en plate melkesjokolade hvis han tilstod? :!: Endret 3. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hehe, måtte trekke på smilebåndet Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Mulig det ligger noe i navnet hans David Toska Endret 4. september 2006 av Little slask Lenke til kommentar
Stian_Den_Merkelige Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Mulig det har noe å gjøre med at han har på seg håndjern? lettere å rive opp med munnen enn å vri håndleggene så pakken åpner seg vil jeg tro.. edit: ved nærmere ettersyn ser jeg faktisk ikke håndjern. Hehe Endret 5. september 2006 av Stian_Den_Merkelige Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Som en liten tilleggskommentar så var det en stor plate med freia kjekskuler Toska hadde, ihvertfall den 19 september 2005. Var der selv, så dette vet jeg Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 toska ble kalt mesterhjernen pga sjakk etter hva jeg forstod. tviler på han går rundt i det kriminelle miljøet og sier her jeg DAZ MASTERBRAIN who the fokk are u? er nok avisene som fyrer det opp fordi det selger veldig bra, og dere fnyzer og skratter. lett å gjennomskue avisene, beste måten er å ikke lese dem. det er 1 ting som er løye med det bildet "nosjk" sjokoladenyetere "vet" at av og til, det kan hende så spiller sjokolade papiret deg et puss. kan også være at Hr. meister valgte å spise sjokoladen fra papiret, så han slapp å få sjokolade på hendene. fordi da ville gjerne politiet nektet han å skrive under på ting, låne blyant. nekte ham tørkepapir fordi han kunne starte brann etc. sånn kan en forsette i med og motvind til ordene gjøre toska til smart eller mindre smart. uansett så får nok dere aldri vite noe særlig om toska. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tosk, eller ikke tosk, likevel er han vår egen KofteKid Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Gutten ser jo bare ikke go' ut... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jaha ja... Han såg veldig.. smart ut.. Men ingen slår meg med briller! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, ser ut som om Toska har fått sin egen fan thread. På godt og vondt.. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Så prøver media etter beste evne og fremstille han dumt da. Tar du innom vg.no de tar de verste bildene de kan finne av han, han ser jo ut som en ape av og til. hadde man tatt bilder av en tilfeldig person, og hva han gjør en hel dag, hadde man endt ut med mye morsomt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Toska er mammas lille komflegump Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Eller som de sa på "Nytt på nytt" i dag: Smørbukk. Hehe, melkesjokolade og lusekofte. Det er som å be om å bli omdiskutert.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Eneste morsomme her er vel innleggene i denne tråden og de er tragikomiske. Slutt nå. Uff, nå ender også denne tråden under "mine innlegg". Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Mulig det har noe å gjøre med at han har på seg håndjern? lettere å rive opp med munnen enn å vri håndleggene så pakken åpner seg vil jeg tro.. edit: ved nærmere ettersyn ser jeg faktisk ikke håndjern. Hehe 6811237[/snapback] Med nærmere ettertanke kan det jo blitt brukt photoshop.. Slik de har gjort med bakgrunnen... Clone-verktøy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvis han virkelig er en mesterhjerne, hvorfor ble han tatt? 6796143[/snapback] Ble vel tatt fordi politiet hadde vært borti han før ... Noe som også gjelder de fleste tiltalte og dømte. Hadde disse vært helt cleane før ranet ville politiet hatt en nesten umulig oppgave med å løse saken. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Mesterhjernen pwnr alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå