DezTruckTor Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Skal forøvrig gå igang med litt online PS2 spilling i nærmaste framtid,må jo bare elske opplegget før man kan spille online.. 6793097[/snapback] Da anbefaler jeg Socom 3. Socom 3 er det desidert beste online spillet til konsoll. Er ekstra gøy om du har et headset med støtte for VoIP, slik du kan kommunisere med lagmedlemmene dine. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Skal forøvrig gå igang med litt online PS2 spilling i nærmaste framtid,må jo bare elske opplegget før man kan spille online.. 6793097[/snapback] Da anbefaler jeg Socom 3. Socom 3 er det desidert beste online spillet til konsoll. Er ekstra gøy om du har et headset med støtte for VoIP, slik du kan kommunisere med lagmedlemmene dine. 6793606[/snapback] Desidert beste? Da har du ikke prøvd Halo 2 Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Desidert beste? Da har du ikke prøvd Halo 2 6793699[/snapback] Joda, men Socom er fortsatt litt bedre. Men smaken er som baken Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Med andre ord, du får xbox360 + et spill + xbox live under prisen av en PS3. Det vinner MS på. Derfor vil sikkert MS alltid ha en pris på Xbox Live. Å sony har den gratis fordi den er sinnsyk dyr. 6793457[/snapback] Jaja, no får du jo med ein del andre ting òg på PS3 som du ikkje får på XBox 360, men det er ikkje eigentleg det som blir diskutert her. Eg får berre gjenta det eg har sagt tidlegare: Lær å sjå ting litt frå begge sider. XBox 360 er billigare, det er ein fordel XBox 360 har over PS3. PS3 har gratis nett-teneste, det er ein fordel PS3 har over XBox 360. Forstår ikkje kvifor du følar det er naudsynt å gå inn og prøve å redusere/uviktiggjere eit slikt enkelt fakta. Kanskje det følger med eit gratis mindreverdskompleks i XBox 360 Premium-pakken? Kay Lenke til kommentar
nacho Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Med andre ord, du får xbox360 + et spill + xbox live under prisen av en PS3. Det vinner MS på. Derfor vil sikkert MS alltid ha en pris på Xbox Live. Å sony har den gratis fordi den er sinnsyk dyr. 6793457[/snapback] Jaja, no får du jo med ein del andre ting òg på PS3 som du ikkje får på XBox 360, men det er ikkje eigentleg det som blir diskutert her. Eg får berre gjenta det eg har sagt tidlegare: Lær å sjå ting litt frå begge sider. XBox 360 er billigare, det er ein fordel XBox 360 har over PS3. PS3 har gratis nett-teneste, det er ein fordel PS3 har over XBox 360. Forstår ikkje kvifor du følar det er naudsynt å gå inn og prøve å redusere/uviktiggjere eit slikt enkelt fakta. Kanskje det følger med eit gratis mindreverdskompleks i XBox 360 Premium-pakken? Kay 6794011[/snapback] Nå er det jo ikke et fakta ennå. Om online tjenesten til PS3 ikke blir bra, eller medfører kostnader på "skitne" måter, så vil jeg ikke si at det er noen fordel. Men for all del, håper den rocker villt, for da må ms gjøre sin enda bedre, og da har vi det gående. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) om sony lykkes med en bra online tjeneste på høyde med xbox live i tillegg til at det er gratis, er det vel håp får oss 360-eiere at microsoft følger etter wii og ps3 med gratis online-spilling Endret 3. september 2006 av ShakinHeshNigga Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 bekymrer meg litt att den er gratis alså.. ting som er gratis er dessverre ikkje bra..når du betaler for en tjeneste så stilles det krav til hva du får igjen..etter hva eg har skjønt så leverer microsoft en heidundrades bra online tjeneste..hva skal sony kunne stille opp med viss den er gratis.. let's face it..ting som er gratis er ikkje så bra..sånn er bare verden dessverre.. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 bekymrer meg litt att den er gratis alså.. ting som er gratis er dessverre ikkje bra..når du betaler for en tjeneste så stilles det krav til hva du får igjen..etter hva eg har skjønt så leverer microsoft en heidundrades bra online tjeneste..hva skal sony kunne stille opp med viss den er gratis.. let's face it..ting som er gratis er ikkje så bra..sånn er bare verden dessverre.. 6794478[/snapback] www.gentoo.org ... Gratis og bra. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 linux ja,..eg uteholdt det med linux for ville ikkje starte noe.. linux er bra men ikkje bra nok eg kan ramse opp..men orker ikkje komme innpå dette evnet no.. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kva med OpenOffice? Det er bra og gratis. Utviklingsverktøyet Eclipse, som eg brukar kvar dag på jobb, er gratis, og bra. Filezilla, gratis FTP-klient, er bra. Der er mange ting som er gratis som òg er bra. Men eg forstår kva du meinar. Vi får vel sjå når konsollen er ute. Ikkje lenge att no. Kay Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 STAAL-tråd? Måtte de ikke betale for PS2-online? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ps2 online er gratis..og det kan en se når en starter opp .. ja det finnes masse bra open source program som filezilla og open office, men det finnes og mange dårlige.. eg liker konseptet med gratis OS og åpne kildekode og at du skal slippe og betale for software..men det funker liksom ikkje så bra enda..så lenge dem som tar seg betalt gjør det som oftest bedre.. linux er blitt bedre, eg har prøvd kansje 10 forsjellige distribusjoner bare den siste veka og det er blitt enklere og bruke, men forsatt synes eg at det ikkje er like enkelt og brukervennligt som good old windows.. menmen...tilbake til topic.. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Poenget er vel at når man betaler for en tjeneste så forventer man mer igjen, og leverandøren har et helt annet press på seg for å levere noe bra. Betalende kunder har jo et helt annet pressmiddel enn brukere som ikke betaler noe for tjenesten. Når det er gratis så tenker vel ofte både leverandør og kunde: ''Jaja, det er jo gratis så en kan vel ikke forvente seg all verden''. Og selvfølgelig den 'skumleste' varianten fra leverandørens side: ''Vi leverer jo dette gratis, så det er selvfølgelig sterkt begrenset hvor mange millioner vi har lyst til å bruke på dette i måneden''. Endret 3. september 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Poenget er vel at når man betaler for en tjeneste så forventer man mer igjen, og leverandøren har et helt annet press på seg for å levere noe bra. Betalende kunder har jo et helt annet pressmiddel enn brukere som ikke betaler noe for tjenesten. Når det er gratis så tenker vel ofte både leverandør og kunde: ''Jaja, det er jo gratis så en kan vel ikke forvente seg all verden''. Og selvfølgelig den 'skumleste' varianten fra leverandørens side: ''Vi leverer jo dette gratis, så det er selvfølgelig sterkt begrenset hvor mange millioner vi har lyst til å bruke på dette i måneden''. 6795295[/snapback] kunne ikkje sakt det bedre sjøl.. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ps2 online er gratis..og det kan en se når en starter opp .. ja det finnes masse bra open source program som filezilla og open office, men det finnes og mange dårlige.. eg liker konseptet med gratis OS og åpne kildekode og at du skal slippe og betale for software..men det funker liksom ikkje så bra enda..så lenge dem som tar seg betalt gjør det som oftest bedre.. linux er blitt bedre, eg har prøvd kansje 10 forsjellige distribusjoner bare den siste veka og det er blitt enklere og bruke, men forsatt synes eg at det ikkje er like enkelt og brukervennligt som good old windows.. menmen...tilbake til topic.. 6794802[/snapback] har du tenkt på at det kanskje er for at du har brukt windows i alle herdens år at Windows virker enklere? Uansett så er Linux IMO bedre enn windows når man først har fått satt det opp ordentlig. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ja eg veit...difor tenkte og virkelig teste ut linux.. har difor prøvd...edubuntu, ubuntu, freespire, mandrivia, mandrake, fedora, SUSE og flere,.-. men alle har sånne småfeil som er eit hel##e og fikse.. bare noe så lite som og finne trålaust nettverk, sette i en minnepinne..sånne skadde småting som et OS skal fikse fint.. har difor ikkje klart og fått sansen for det sjølv om eg har villet.. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har nettopp switcha til mac, og må si at osx er megabra! Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ja eg veit...difor tenkte og virkelig teste ut linux.. har difor prøvd...edubuntu, ubuntu, freespire, mandrivia, mandrake, fedora, SUSE og flere,.-. men alle har sånne småfeil som er eit hel##e og fikse.. bare noe så lite som og finne trålaust nettverk, sette i en minnepinne..sånne skadde småting som et OS skal fikse fint.. har difor ikkje klart og fått sansen for det sjølv om eg har villet.. 6795644[/snapback] For meg så høres det ut som du har gitt opp alt for raskt. Men det er klart, om du ikke gidder å google for å finne løsninger på div problemer du har så er det nok greit å vente til Linux har modned litt på brukervennligheten. Gentoo Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvem har sakt eg har gjitt opp..?? driver og setter opp skulenettverk på skulen no.. med servere, tynnklienter, tynnklientjenere, rutere, og skolelinux OS.. skal teste ein mandriva power pack utgave i morgo som faktisk kosta peng.. den skulle vere litt bedre..mandriva sleit med og finne trådlaust nettverk.. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvem har sakt eg har gjitt opp..?? 6795725[/snapback] har difor prøvd...edubuntu, ubuntu, freespire, mandrivia, mandrake, fedora, SUSE og flere,.-. Kan ikke brukt mye tid på hver enkelt. I'm just saying.... Slapp av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå