SisteBert Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 skal foramtere pc'n min. setter i cd'n og så restarter jeg pc'n. den starter opp fra harddisken. går inn på boot menyen men der får jeg ikke byttet cd rom som første boot. løs den a. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! Altså du får ikke endret Boot-rekkefølgen i BIOS? Følg instruksjonene der for å endre innstillingene. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hei! Altså du får ikke endret Boot-rekkefølgen i BIOS? Følg instruksjonene der for å endre innstillingene. God helg. Hilsen, efikkan. 6792237[/snapback] funka ikke. det er forskjell fra pc til pc! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har du forsøkt PageUp/PageDown/Enter og piltastene for å endre innstillingene? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvis CDspilleren er definert som slave mot idekontrolleren, vil du vel få problemer med å boote med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå