Winydancer Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Heisann. Har hatt ett problem før og har fått det igjen nå, blir VELDIG provosert av det. Hver gang jeg går innpå en mappe med diverse film filer får jeg opp den "random" meldingen om at Explorer.exe må avsluttet, send og ikke send. Explorer.exe startes automatisk på nytt og vinduet jag var inni er vekke. VELDIG provoserende. Antar flere har vert borti det samme? Noen som vet hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Nei. Drit i da Måtte bere slette nåken codek'a! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! Har du sjekket pcen for virus og spyware? Har du kjørt Windows Update? Prøv muligens med å gjenopprette tidligere systeminnstillinger. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Du må slå av DEP (Data Execution Potection) tenker jeg så hjelper det... gjør følgende: -høre klikk på min datamaskin -proprerties -advanced taben -under performance trykk settings -Data Execution Potection -Turn On -Add -så legger du til explorer.exe muligens du må restarte etterpå... Endret 3. september 2006 av eppis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå