Procli Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg har to operativ system - XP og 98! Hvis jeg skrur høytalerne på fullt så hører jeg såvidt lyd (XP), mens det fungerer helt fint i Win98! En kompis av meg har installert 3-4 programmer for å overføre bilder fra Canon IXUS kamera til pc`en. Etter det så har lyden sluttet å fungere. Har av-installert programmene og update`a drivern tell lyd-kortet. Og alt ser greit ut i "Device Mangern". Noen som har forslag?? Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Samme har skjedd med meg idag! Har allt på fullt hører så vitt en ting! Hva kan vi gjøre? Lenke til kommentar
gunnarhalle Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 cat winXp > /dev/null bruk linux :smile: [ Denne Melding var redigert av: gunnarhalle på 2002-10-27 12:13 ] Lenke til kommentar
Procli Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Noen andre som har noen BEDRE forslag...? (Les: forslag som ikke går ut på å installere Linux - som jeg forøvrig ikke kan noen ting om) :wink: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg går ut ifra at du har gått inn i Mixer'en og sjekket følgende: - Master, Wave, MIDI osv. er skrudd opp til fullt - Du har slått av Mute på overnevnte Er dette i orden, finn en oppdatert versjon av driveren på internett. Hjelper ikke dette, kople til en ekstern forsterker+høyttalere og skru opp volumet på denne... Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Min lyd er helt forskrudd! Det blir fælt å høre på sanger osv! Og når jeg spiller et spill, BF for det meste! Hører jeg ikke motorduren på flyene, tank skudd, og all annen lyd er forskrudd, det er det i andre spill og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå