chaos king Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 har tenkt og oppgradere skjermkort, men så lurer jeg på om min 3500+ (2.3 ghz) klarer og kjøre dette, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319962. ellers har jeg 2 gb corsair ram og et mainstream nvidia hovedkort. bruker dette kjermkotet foresten veldig mye mer strøm en 256 mb utgaven? på forhånd takk Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 bortkasta penger. kjøp 256mb utgaven til 2200kr du merker ikke forskjell. ja cpu holder til det ati 1900gt er omtrent like bra, samme poeng etc 3dmark og koster 1700kr. prosessor skal være av litt nyere et eller annet så du kan slippe noen problemer med hdr og aa på et eller annet. ikke at du kommer til å merke det. men spar pengene være smart, betal halvparten for samme ytelse du ikke merker forskjell på. om en stund kan du kjøpe direct x10 kort Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 ja det er nok ikke det beste kjøpet... 1900XT er et flott kort man kan anbefale. det funker fint med den cpu du har. bruker selv en konfigurasjon ca som det. 1900gt er rå mye for pengene. LINK HER hvis du vil ha nvidia styrer du forbi 512 utgaven og går for 256 Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Takk for svar , men er det slik og forstå at hdr ikke funker på ATI? Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Takk for svar , men er det slik og forstå at hdr ikke funker på ATI? 6792514[/snapback] Eh, nei, ATI har bedre støtte for HDR (kan brukes samtidig med multisample AA). Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Takk for svar , men er det slik og forstå at hdr ikke funker på ATI? 6792514[/snapback] Eh, nei, ATI har bedre støtte for HDR (kan brukes samtidig med multisample AA). 6792619[/snapback] Er litt kjipt at dette funker dårlig i nvidia. For eks i Oblivion så får man velge entten aa eller hdr :/ Men hvordan er det egentlig i cs source. For der har baner som de_dust og de_train fått hdr lys. Men det er der selv om jeg har høy aa på Kjøpte selv ett nvidia 7800gtx (256mb) til 1600kr for ikke lenge siden Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er litt kjipt at dette funker dårlig i nvidia. For eks i Oblivion så får man velge entten aa eller hdr :/Men hvordan er det egentlig i cs source. For der har baner som de_dust og de_train fått hdr lys. Men det er der selv om jeg har høy aa på Source motoren bruker integer HDR eller "SM2.0 HDR" hvor MSAA+HDR fungerer på alle SM2.0 kort og høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå