PantZman Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Uffda! har en PC (oppgradering) til ca 14k liggende på posten, Gothic 3 CE og NVN2 CE må jeg vel ha. Og så klart Wii + spill. For min del kan de vente litt Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg fikk en skummel følelse her nå. Det står 29,95 for nunchuck på den lista der, noe som fikk meg til å få en rar følelse. Kommer det ikke en nunchuk med kontrolleren som kommer med pakken ? Hvis jeg ikke tar feil så kreves nunchuck for å spille Metroid prime 3, og hvis den ikke kommer med i pakken, så vil jeg nesten si at det svindel av Nintendo. Får du med nunchuk når du kjøper en ekstra kontroller ? Eller må du kjøpe fjernkontroll + nunchuck hver gang du skal ha en ekstra kontroller til Wii ? Noen værsåsnill å si at det jeg sa her er feil. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nunchuck skal følge med i pakken etter det jeg har fått med meg Nintendo har ikke kommet med noen informasjon om kontrollerene vil selges separat ennå. Men ser ingen grunn til at både Wiimote ("fjernkontrollen") og Nunchuck ikke vil selges hver for seg. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ettersom andre enheter skal kunne kobles til kontrolleren, vil jeg tro at de kommer til å selges seperat. Men de kostet jo ikke allverdens, så om de velger å selge dem i pakker, gjør det vel ikke så mye. Man kommer vel uansett til å trenge en Nunchuck til hver kontroll man har, da de fleste spill sikkert vil ta den i bruk. Vi får se hva de sier om 2 ukers tid Og til dere forbaska PS3/Xbox folk, kan ikke dere holde dere langt unna tråder som denne? Jeg, og sikkert mange andre, er dritt lei den evindelige diskusjonen rundt disse konsollene, og driter langt i hele Sony og MS. Hold dere til diskusjonen dere er i, og ta det barnslige konsoll-vrøvlet deres et annet sted. Har sett mer enn nok diskusjoner ødelagt av tullinger som dere. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Synes det er kjipt hvis de selges seperat, men iallfall betryggendes at du Tci tror at du får med både fjernkontroll og nunchuk når du kjøper en ny Wii. Grunnen til at jeg synes det er kjipt med å selge nunchuck seperat er at det ser ut som de fleste spillene bruker nunchuck for styring, noe som betyr at du må kjøpe 2 deler for å ha en ekstra kontroll, og det er ganske kjipt. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nintendo har selv sagt at du får med en fjernkontroll og nunchuck packed sammen når du kjøper en Wii. *glede seg til september 15 og masse ny info* =) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nintendo har selv sagt at du får med en fjernkontroll og nunchuck packed sammen når du kjøper en Wii.*glede seg til september 15 og masse ny info* =) 6806988[/snapback] Hehe, du får info den 14. også. Event i statene da! Det virker helt logisk at man får med en wiimote og nunchuck sammen når man kjøper Wii ja. Tror også Nintendo pakker samme Wiimote og nunchuck hvis man kjøper nye kontroller. De aller fleste spillene som kommer vil jo kreve begge deler. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nintendo har selv sagt at du får med en fjernkontroll og nunchuck packed sammen når du kjøper en Wii.*glede seg til september 15 og masse ny info* =) 6806988[/snapback] Hehe, du får info den 14. også. Event i statene da! Det virker helt logisk at man får med en wiimote og nunchuck sammen når man kjøper Wii ja. Tror også Nintendo pakker samme Wiimote og nunchuck hvis man kjøper nye kontroller. De aller fleste spillene som kommer vil jo kreve begge deler. 6807018[/snapback] Nintendo holder begivenheter i Japan, USA og Europa innen 24 timer eller noe. Vet ikke helt hvordan de er fordelt for vår tidssone. Men det virker som vi skal få vite alt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nokon som har lanseringsdatoen til Wii her til lands? Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nokon som har lanseringsdatoen til Wii her til lands? 6807249[/snapback] Jeg har den om 9 eller 10 dager =) Om det ikke blir en leak før eventene starter^^ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Innlegg som ikkje er relevant for trådens emne fjerna. Hold konsollkrigen borte frå denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå