FotoKyrre Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei. Er det noen som vet om det er trygt å lage egen sync kabel mellom kamera og blits? Har lyst å prøve å lage dette til min D70 og Sigma super EF-500. I mine tanker skal dette være mulig bare ved å trekke ledninger fra tilkoblingen på kamera og til blitsen. Er det noen som kan si om dette er forsvarlig? Litt kjedelig med kortsluttning. Mvh Kyrre Lien Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Vet du at du kan styre blitzen trådløst uten noe ekstrautstyr? Når det gjelder å lage en kabel så vil det ikke være å anbefale hvis du ikke føler deg helt sikker på hva du gjør. Du trenger mer enn to ledere og hvis du gjør feil så kan blitzen og eller kameraet ta skade. Lenke til kommentar
FotoKyrre Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Er klar over at blitsen kan styres tråløst, men syns den er litt ustabil. Muligens jeg heller burde spandere noen hundre kroner på en ledning... Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kyrre: Du tok ikke tilfeldigvis bilder forrige søndag på Lyn - Sandefjord vel? Lenke til kommentar
FotoKyrre Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Kyrre: Du tok ikke tilfeldigvis bilder forrige søndag på Lyn - Sandefjord vel? 6793197[/snapback] Jo Et av resultatene: http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=255332 Endret 3. september 2006 av FotoKyrre Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tøft, jeg tippa det var deg. Det er målet til Tomasz Sokolowski, er det ikke det? Ble ikke helt happy da den gikk inn akkurat... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er klar over at blitsen kan styres tråløst, men syns den er litt ustabil.Ustabil på hvilken måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå