xcyber Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvilke av disse prosessorene er best ytelsesmessig? (Tenker da først og fremst på spilling). prisen på prosessorene er jo det samme Skal kjøpe nytt hovedkort, ram-brikker og skjermkort i samme slengen... Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Samme her! Så jeg stiller meg bak deg i det spørsmålet der. Jeg tror (legg merke til: tror) E6300 er hakket bedre enn 3800. En kompis av meg kjøpte nylig E6300 og er ekstremt fornøyd iallefall. Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Samme her! Så jeg stiller meg bak deg i det spørsmålet der. Jeg tror (legg merke til: tror) E6300 er hakket bedre enn 3800. En kompis av meg kjøpte nylig E6300 og er ekstremt fornøyd iallefall. 6791772[/snapback] jo det er det jeg "tror" jeg har funnet ut også.. Men hvis jeg skal kjøpe den prosessoren så må jeg kjøpe ett annet hovedkort enn dette.. MSI K9N NEO-F til 649,- som jeg hadde tenkt å kjøpe til athlon-prosessoren.. hvis jeg skal gjøre om bestillingen så må jeg bestille det andre hovedkortet som passer for core 2 duo (som komplett har på lager..). ett Asus P5B, P965 til 1245,- så det blir jo 600,- dyrere.. er det verdt de ekstra 600,-? hvis man skal oppgradere senere for eksempel.. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 vanskelig å si. begge har vel oppdateringsmuligheter. begge har oc muligheter . conroe noe mer. spar penger eller hur+ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg hadde gått for Intel ettersom den har nyere teknologi, men amd x2 er jo voldsomt bra for det om. Mvh Erling Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg vil tro at E6300 yter best i de fleste tilfeller. Men i 64bit har X2 3800+ noen små fordeler. Jeg tror jeg ville gått for Conroe, ivertfall til overklokking. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Da har jeg kanselert bestillingen for 2`e gang.. og går for intel sin core 2 duo. takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå