turbofranz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) The Kooks! Meget lite kjent i Norge, men er svære i England... Noen andre her som har hørt dem? Endret 3. september 2006 av turbofranz Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 The Kooks er geniale ja, ble anbefalt av en kamerat og jeg har aldri sett meg tilbake anbefales! Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hørt på dem for en god stund siden. Det er så mange bra band som bare er kjent i England. Litt rart at de er såpass kjente i England så har ingen hørt om dem er. Det er mye det samme med bloc party, maximo park osv. Du må nesten være med i miljøet for å dem med seg. Jeg syns sofa song og too much of nothing er best Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) ^ Vil ikke si at Bloc Party er så altfor ukjente... Men mainstream er de ikke. Skal sjekke ut the Kooks nå... Endret 4. september 2006 av manamind Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ^ Vil ikke si at Bloc Party er så altfor ukjente... Men mainstream er de ikke. Skal sjekke ut the Kooks nå... 6802555[/snapback] Hvis jeg spør en random idiot på skolen så har de aldri hørt om dem Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ok, mulig det. Men jeg tror flertallet av de som holder til på denne delen av forumet har hørt om de. Men her er vel folk over gjennomsnittet musikkinteriserte... så. Lenke til kommentar
turbofranz Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Hørt på dem for en god stund siden.Det er så mange bra band som bare er kjent i England. Litt rart at de er såpass kjente i England så har ingen hørt om dem er. Det er mye det samme med bloc party, maximo park osv. Du må nesten være med i miljøet for å dem med seg. Jeg syns sofa song og too much of nothing er best 6802221[/snapback] too much of nothing er av et annet kooks-band... Men sofa song er fet.. Lenke til kommentar
linnhenn Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 jeg ELSKER The Kooks! http://forums.thekooks.co.uk <- Join! Tror jeg er den eneste norske der Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Unødvendig bump på en tråd som ikke passer inn i det nye systemet på musikkforumet. Det finnes alternativer: 1) Lag en gjennomført tråd om The Kooks 2) Lag en sjangertråd om (britisk) indie 3) Ta det i Musikkafeen 4) Anbefal osv i Anbefalingstråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg