Gå til innhold

Ytelseguiden Pris-Ytelse-Specs: 1235 kort! (17.06)

Belarnion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde kanskje vært greit med mer enn 3 treff fra wizarden? Kanskje 3 treff pr rangering, så 9 totalt?

Jeg vurderte dette, men kom fram til at de valgene som allerede er der (førstevalg) som regel er såpass mye bedre totalt sett enn "andrevalg" og "tredjevalg" at det vanskelig kan forsvares å ha med annet enn førstevalgene.

Om markedet endres betraktelig skal jeg vurdere det igjen, men som det er nå er det lite eller ingen vits og vil skape et mer komplekst valg for gjennomsnittsbrukeren enn strengt tatt nødvendig.

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert saken med å ha flere valg tilgjengelig i wizarden med én gang og har kommet frem til at det nok er det beste. Skal fikse det en av de kommende dagene.

Forumet på 3dcompare er nå oppgradert til siste phpbb3 og skal fungere, men det er vanskelig å teste det på egenhånd, med kun et par brukere... ;)

Lenke til kommentar
Hva med et scatter-diagram med x-aksen som pris og y-aksen som ytelse? Det er en ypperlig grafisk framstilling av dataene. Burde ikke være så vanskelig å lage med et eller annet ferdig bibliotek for grafer.

Det skulle være mulig å få til- kanskje jeg kunne laget enda et menyvalg i hovedmenyen til venstre med grafer og statistikker. Det finnes mange andre interessante trender man kan finne om man går gjennom den massive databasen helt tilbake fra 1994... :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet-TWeNNiv

Genial site du har laget, men jeg finner ikke det ene kortet mitt der. :(

Jeg har et EAH4850 med 1GB GDDR3, og har nylig kjøpt et EAH5770 med 512MB GDDR5. 5770-kortet med 512MB minne finner jeg ikke i guiden din, kun en variant med 1GB.

Jeg lurer fælt på hvilket, av de to kortene jeg har, som er best?

(det var egentlig meningen å ha to like, slik at dama kunne slutte å klage over at hun har dårligere maskin enn meg, men så var det ingen som solgte 4850 lenger... så nå lurer jeg på hvilket jeg skal ha i min maskin, og hvilket som bør stå i hennes :D)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...