Gå til innhold

Legge over spill til 360

DNA

Anbefalte innlegg

Hvordan legger man over spill til xbox 360? Har hat den siden den kom og har ikke spilt på den omtrent før nå. Hva trenger jeg for å legge over spill og hvordan gjør jeg det? Nå snakker jeg om å legge over demoer osv som ikke er på 360 skal jo ikke gjøre noe ulovlig :innocent:

Btw har den beste versonen, noen som vet hvor stor lagringsplass den har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan legger man over spill til xbox 360? Har hat den siden den kom og har ikke spilt på den omtrent før nå. Hva trenger jeg for å legge over spill og hvordan gjør jeg det? Nå snakker jeg om å legge over demoer osv som ikke er på 360 skal jo ikke gjøre noe ulovlig :innocent:

6791308[/snapback]

HÆ ?

Lenke til kommentar

6791308[/snapback]

nja, nå er det mulig jeg er treg i avtrekkeren. Men litt usikker på hva du mener... Legge over demoer? Hvis du har kjøpt blader i butikken med DVD'er så er det bare å putte dem i spilleren stort sett. Eller mener du hvordan man laster ned demoer fra Microsofts servere?

Premium versjonen har 20gb hard disk, men kun ca 12-13 gb ledig til deg.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...