Datacalibel Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Hei, får opp denne feilmedlinga! Maskinen har oppdaget et problem og vil slå seg av! 2 sekunder etterpå, bang! Jeg sto å hørte på musikk på full dure, så da pc`en plutselig slår seg av så smell det så jævlig, så skvatt jo som en tulling men i satte cola`n vrangt, sry, tilbake te pointet! Dette skjedde de 2 siste gangene jeg har starta web-cam programmet! Den ene gangen for å ta bildet, den andre gangen på msn! Har brukt web-cam til å ta bilder i dag, men dette skjedde nå! OBS: kjøpte web-cam på Clas Ohlsen i dag! Og nå funker det ikke :S Endret 2. september 2006 av Datacalibel Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Får du liv i pcen ? eller er den død ? hvis pcen er død så kan hovedkort og/eller psu ha gått til helvete... hvis pcen din lever så aner jeg ikke hva som kan være galt Lenke til kommentar
eppis Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 litt mere detlaljert om problemet hadde gjort seg.. var ikke akkurat mye og gå på der. hva slags OS har du, pc spec osv... har du instalert noen nye programer/hardware i det siste? skjønte at du fikk blåskjerm menne hva sier den bortsett fra at den vil slå seg av? gi oss litt mere info så kansje noen på forumet kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Joda, den restarta med engang, men so slo den seg av igjen, PANG! Og så restarta den seg! OS er xp home edition, ikkje så mye nye prog! Eneste da software til web-cam! Legger jo stadig innpå ny musikk, men skanner pc`en for virus og spam før jeg legger meg, gjorde det no i sted for å se om den fant noe, men null og niks! Lenke til kommentar
eppis Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 har jo fortsatt ikke noe serlig konkrett og gå etter da bortsett fra at 1. maskinen sa pang og rs seg 2. ikke så mange nye programer er instalert? 3 og at du skavatt og satte colan i halsen kan være nesten alt mulig... kan være hovedkortet kan være PSU det kan være et program... kan være disken din.. du kan åpne pcn og se om noe har brent seg eller er unormalt varmt/lager lyder etc... eller du kan prøve og formatere... som sagt vansklig og finne ut av noe som helst når man ikke har noe serlig konkret og jobbe med... lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå