The Ghost Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tror dere de blir noe å satse på ? Jeg starter uansett med Big Typhoon og en bra VGA kjøler så får vi se hva det blir til ... Men hva tror dere om den ? Er det mulig å sette på noen vifte på den ? Blir den mye bedre enn Reserator 1 ? Flere bilder: Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ja, jeg har bare en ting å si: Har du sett det i noen norske webshoper? Har vært en tråd her om dette før: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=610842 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Åjsann det viste jeg ikke Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Sorry, var ikke meningen å være ekkel, men jeg digger det bildet Men ja, dette kommer til å bli et godt sett i mine øyne. Hadde jeg skullet kjøpe noe nytt nå, hadde dette vært et sett som jeg absolutt hadde vurdert, og det hadde vært blant de første valgene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå