The Ghost Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 De har den på SHG.no så angrer jeg på at jeg kjøpte CM Stacker for en måneds til siden Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=810929 Denne? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 På SHG for du ikke direkte link til en enkel vare men det er denne: http://www.thermaltake.com/product/Chassis...tx/MozartTX.htm Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tok linken min fra et sted som sto "bruk denne linken for å linke til dette produktet" eller no sånt, så antok det gikk men akk. Det så jo litt knæsj ut. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Å du store all verden! Dette er ikkje eit kabinett, det er ein telefonkiosk! Her skulle ein i alle fall få plass til det meste av det ein treng og det ein ikkje treng... Men, kva er eigentleg hensikta med å kunne ha to hovudkort i same kabinettet? Endret 2. september 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 2 i 1 løsning av pc'r Er alltids kjekt med ekstra plass til vann kjøling diverse ... Hadde glatt valgt den framfor Lian LI cube ! Tt Mozart TX Hadde jeg vist den villle kommet til norge hadde jeg ventet ... Er vel ingen som har lyst på et lite brukt CM staker Nei da blir nok at jeg holder meg til det jeg har nå men hadde jeg vist Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) 2 i 1 løsning av pc'r 6791150[/snapback] Jau då, eg forstod det, men eg berre lura på kva for slags situasjonar som vil gjere det meiningsfylt å ha to PC-ar i eitt? Endret 2. september 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Er jo som tilbehør en lcd skjerm på 7" og noe fjernkontroll/medie greier så kanskje et ow en system til dette ? Endret 2. september 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Å ja, sjå der ja! Med innfellbar skjerm og greier! Artig sak... Hadde i grunnen vert artig å hatt dette kabinettet viss ein skulle til å byggje PC med vasskjøling på heile sulamitten pluss litt ekstrautstyr, ja! Måtte vel kasta ut kjøleskåpet viss eg skulle hatt plass til det, men... Endret 2. september 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Nja det er jo ganske lite uten om at det er ekstra høyt så det er jo kjekt Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tok linken min fra et sted som sto "bruk denne linken for å linke til dette produktet" Det så jo litt knæsj ut. 6791072[/snapback] Fungerer alltid fint hos meg, man må velge å godta pop-ups fra SHG... Lenke til kommentar
Vg33 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 satan kor fint d hva Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 satan kor fint d hva 6797438[/snapback] Ja, ser helt suupert ut!! Men det er jo ingen som har det på lager http://www.thermaltake.com/product/Chassis...tx/MozartTX.htm Lenke til kommentar
Typho Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Dette kabinettet så jo helt rått ut! Skal snart kjøpe meg ny pc så tror jeg skal kikke litt nærmere på dette ja Ser jo veldig spennende ut Noen her som har tenkt til å skaffe seg dette? Endret 20. september 2006 av Typho Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hahhah, drit bra! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Noen her som har tenkt til å skaffe seg dette? 6900042[/snapback] Har tenkt tanken men jeg tror ikke pengene strekker til da jeg også skal ha meg en helt ny pc ... Lenke til kommentar
Typho Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Her kan dere lese en test av det Mozart TX Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Har googlet selv og sett den og en del andre tester der de får full score eller nesten på alle testene =) Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Kabinettet er fett nok det..... ....MEN, se på hovedkortstøtten! Micro ATX, eller BTX! Hvem har et BTX kort? (ok, hvis du skal slakte dell eller fujitsumaskinen din, så har du sikkert det!). Og den andre kortplassen da? MiniITX!?! Via C3 er ikke akkurat kjent som det råeste som er å få kjøpt... Et veldig fint kabinett, men veldig synd at det ikke var plass til 2 ATX kort! Det hadde vært saker det! Holder nok meg til gode gamle lian li sålenge.... Edit: ser ut til å være feil innledningsvis i artikkelen... Det er støtte for ATX, men ikke 2 stk. Endret 21. september 2006 av masterboy Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Den kassen der skulle jeg gjerne hatt, tror nok jeg skulle fått plassert den et sted hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå