Iceman22 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! Når SLI er på "Disable" så funker pcen 100% men når den er på "Enable SLI" så restarter pcen av seg selv ETTER jeg har trykket på f.ex Properties eller en instalasjon fil. Dette foregår helt til jeg har avinstalert grafikort driveren fordi det ikke går å trykke på properties, men som sagt, så funker pcen nå med driver pga sli er på disable. Jeg bruker Windows x64 og har alle nyeste drivere instalert og skjermkortene er XFX og MSI. Jeg har bare 1 skjerm tilkoblet til opperste kortet. Hva kan være galt? Legger til 4 bilder som kanskje kan være til hjelp. Etter RS Everst1 Everst2 Systemet Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Prøvd å legge in samme Bios på begge skjermkortene?, for eksempel bruke Biosen til XFX kortet på MSI kortet, eller omvendt. Endret 2. september 2006 av Nvidia Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Prøvd å legge in samme Bios på begge skjermkortene?, for eksempel bruke Biosen til XFX kortet på MSI kortet, eller omvendt. 6791097[/snapback] Tenkte på det litt jeg også, men hvordan er det man bytter/setter i bios på ett skjermkort? Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har ikke noen erfaring med flashing av skjermkort når man har to kort i maskinen, vet bare at man bør bruke programmet "nvflash" til dette, sikkert noen som vet framgangsmåten. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg klarer å komme inn på ett spill mens jeg har sli på enable nå og everst home edition funker også men sli er enable, den viser også temperatur på begge kortene. Men når jeg trykker på properties eller noe annet som har noe med grafikortet å gjøre så restarter pcen og alt er som før. Ingen andre som har noen forslag? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan er det jeg skal bytte bios på grafikortet? Noen som kan forklare meg det? PS: Bruker Windows x64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå